Maciej Sikorski obejmuje funkcję dyrektora zarządzającego Cyberwolves

Z początkiem roku 2022 Maciej Sikorski obejmuje funkcję nowo utworzonego stanowiska – dyrektora zarządzającego Cyberwolves. Do jego najważniejszych zadań będzie należeć rozwój działalności organizacji oraz pozyskiwanie nowych klientów na polskim i zagranicznym rynku.
O autorze
1 min czytania 2022-01-10

Sikorski będzie odpowiadał także za tworzenie i wdrażanie strategii biznesowych najważniejszych produktów Cyberwolves tj. Esport Tour oraz platform związanych z gamingiem i streamingiem, które organizacja zamierza wprowadzić w 2022 r.

– Z Maćkiem współpracujemy przy różnych formatach od dłuższego czasu. Dlatego zaproszenie go do stałej współpracy było dla nas naturalnym krokiem w dalszym rozwoju firmy. W nowym roku stoi przed nami sporo wyzwań. Stawiamy bardzo mocno na rozwój swoich produktów i świadczeń by zaproponować swoim partnerom biznesowym możliwe atrakcyjne platformy do lokowania ich marek i produktów. Maćka doświadczenie będzie w tym obszarze bardzo pomocne – mówi Aleksandra Chojnowska Co-founder Cyberwolves.

Maciej Sikorski posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingowo-reklamowej. Współpracował z największymi markami, współtworząc i komercjalizując wiele projektów z pogranicza sportu i rozrywki.

Ostatnio związany z agencja reklamową Brand New Heaven gdzie pełnił funkcję Head of Business Development, m.in współtworząć nowy dział BNH Events. W okresie 2019-2021 realizował projekty z zakresu gaming marketingu we współpracy z agencjami Gameset oraz Kool Things. W latach 2017–2019 zajmował stanowisko commercial&sales directora w Runmageddonie, gdzie odpowiadał za komercjalizację oferty produktowej organizacji i sprzedaż praw sponsoringowych. Przez trzy lata był senior account managerem w Havas Sports&Entertainment (Havas Media). Realizował projekty m.in. dla takich klientów jak: Grupa adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer&Entertainment. Wcześniej pracował m.in. w Sport Management Polska, gdzie był odpowiedzialny za realizację projektu sponsoringowego T-Mobile Ekstraklasa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Bardzo się cieszę, że Ola i Piotr Chojnowscy zaprosili mnie do współpracy. Przed nami sporo pracy ponieważ cele, jakie wspólnie wyznaczyliśmy na 2022 r. są niezwykle ambitne. Jestem jednak przekonany, że wspólnie z zespołem Cyberwolves jesteśmy w stanie je osiągnąć i pokazać nową jakość na rynku e-sportowym – mówi Maciej Sikorski dyrektor zarządzający Cyberwolves.

Słuchaj podcastu NowyMarketing