Misją marki jest zapewnienie dostępu do szczęśliwego i bezpiecznego seksu. Dlatego przy okazji tegorocznych Walentynek Durex przekonuje, że każdy może i powinien kochać tak, jak lubi. Pretekstem do powstania kampanii jest insight mówiący o tym, że w wielu kręgach seks wciąż bywa tematem tabu, nawet w długoletnich związkach, a wyobrażenie tego jak powinien wyglądać udany stosunek, często opiera się nie na własnych pragnieniach, ale na powszechnie utrwalonych stereotypach. Celem kampanii jest także zwrócenie uwagi na fakt, że dopóki każda ze stron świadomie wyraża zgodę na seks nie należy się ograniczać w swojej kreatywności.
– Z Durex wierzymy, że każdy ma prawo do szczęśliwego życia seksualnego. Niestety na drodze do satysfakcji z seksu i bliskości często stoją mity, czy utarte wyobrażenia. Zaproszenie do udziału w naszej kampanii przyjęły zarówno pary heteroseksualne, jak i nieheteronormatywne. Rozmawiamy otwarcie o seksie z osobami z niepełnosprawnościami. Adresujemy także temat uprzedzeń wobec związków wielokulturowych, co będzie widoczne nie tylko w spotach reklamowych, ale także w działaniach z influencerami. W kampanii pragniemy obalić przekonanie, że istnieje tylko jeden model miłości, a co za tym idzie – chcemy otworzyć i zainspirować ludzi do odkrywania swoich potrzeb i własnej przyjemności w seksie – mówi Kamil Komarzyniec, brand manager marki Durex z firmy Reckitt Benckiser.
Zobacz również
Różne rodzaje miłości to także różne potrzeby. Aby na nie odpowiedzieć, kampania „Kochaj tak, jak lubisz” promuje linię najcieńszych w portfolio Durex prezerwatyw Invisible, w której znajdują się następujące warianty: supercienkie, dopasowane, powiększone oraz dodatkowo nawilżane. Odpowiednio dopasowane prezerwatywy pomagają osiągnąć poczucie bliskości z partnerem, zapewniając jedno-cześnie wysoki poziom bezpieczeństwa i ochrony.
– Durex to marka z misją, o wyjątkowej i kluczowej roli w kulturze. Różnorodność, inkluzywność i równość znajdują się w centrum tego, co robimy w ramach naszych marek i działalności Reckitt. Wierzymy, że najnowsza kampania Durex przyczyni się do zwiększania świadomości, a także do większej integracji oraz akceptacji, ponieważ każdy ma prawo kochać tak, jak lubi – podkreśla Inga Songin, marketing director Poland & EE, Reckitt.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania będzie prowadzona od 10 stycznia do 14 lutego br. Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii „Kochaj tak, jak lubisz” jest agencja DDB. Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations i branded content dla marki, odpowiada agencja Big Picture. Wybór i koordynacja działań z influencerami leżały po stronie agencji Tears of Joy. Za strategię mediową i zakup powierzchni w TV oraz digitalu odpowiada dom mediowy OMD.