Jan Mirosław odpowiada za Śnieżną Kulę w Lublinie, Lodową Górę w Gdańsku i dostawę śniegu dronami w Szczecinie), pranki w burgerowniach oraz komediowy duet Szyc i Żebrowski reklamujący Maestro. Jako deputy creative director odpowiadał w agencji za kreację dla McDonald’s. Podczas ostatnich edycji nagród Effie, marka dwa razy z rzędu otrzymała tytuł Marketera Roku. W ostatnim czasie Mirosław był autorem kampanii „Mata przejmuje Maka”.
O powodach zmiany i planach na przyszłość mówi:
Zobacz również
Minione dwa lata pozwoliły wszystkim zrozumieć, że to nie budynki i nie szyldy tworzą wartość w naszej branży, tylko ludzie, którzy mają pomysły. Jako ktoś, kto tych pomysłów parę miał, zamierzam dalej robić to, co potrafię najlepiej. Tylko inaczej. Lata spędzone w agencji podsumowuje: Ekscytacja tym, co przede mną, nie odbiera mi satysfakcji z tego, jak spędziłem wielki kawał mojego zawodowego życia. To były świetne czasy, duże wyzwania, wielkie projekty i wspaniałe towarzystwo. Udało nam się przesunąć parę granic i wyznaczyć parę szlaków w komunikacji największych marek w Polsce. Wydaje mi się, że robiąc kampanię z Matą, zamknąłem ten wspólny rozdział w wielkim stylu. Zabieram te doświadczenia ze sobą.
Jan Mirosław w DDB pracował dla marek takich jak PKO BP, T-Mobile, Algida oraz LOT. Tylko w tym roku jego prace zdobyły srebrny KTR za kampanię long term (Drwal) i złotą Effie za kampanię long term (Maestro), a prowadzone przez niego projekty kolejnych 10 nagród. Był nagradzany na Epica Awards i Golden Drum. Doświadczenie zdobywał w Brain i Havas Warsaw, ma na koncie również staż w Havas New York. Publikował w „Przekroju”, „Machinie”, „Hiro”, „Lampie” i „Ustach”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]