Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Carat (dentsu Polska) wygrywa budżet mediowy mBanku

Dom mediowy Carat (dentsu Polska) wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową mBanku. Zakres współpracy obejmie tworzenie i realizację strategii komunikacji w mediach oraz zakup mediów we wszystkich w kanałach komunikacji online i offline.
O autorze
1 min czytania 2022-01-10

Po wielu latach mBank zmienił Partnera, ponieważ obecne wymagania konsumentów i możliwości mediów wymagają innego podejścia. Dzisiejszy świat mediów stawia ogromne wyzwania, ale i niezwykłe możliwości rozwoju. Umiejętne wykorzystaniu potencjału transformacji cyfrowej i innowacyjne wykorzystanie mediów jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w rzeczywistości na stałe zmienionej przez pandemię.

– Wybraliśmy Carat spośród innych agencji, ponieważ zaproponowane rozwiązania doskonale wpisały się w nasze potrzeby i rozumienie dzisiejszej rzeczywistości medialnej. Agencja przekonała nas swoim strategicznym podejściem do mediów, zarówno tych online jak i offline, doświadczeniem zespołu, nieszablonowymi i innowacyjnymi rozwiązaniami. Cieszymy się, że mamy partnera, który rozumie zachodzące zmiany i potrafi dostrzec w nich szansę na rozwój komentuje Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu mBank.

– Ten sukces nie byłby możliwy bez głębokiego zrozumienia potrzeb Klienta i wyczucia zmian zachodzących w dzisiejszym biznesowym krajobrazie.  Za tą wygraną stoi doświadczony i pełen energii zespół, który rozumie potrzeby jutra i potrafi je skutecznie zaadresować gwarantując realizację ambitnych celów. Bardzo się cieszymy i mamy ogromną satysfakcję, że to właśnie nas mBank wybrał na swojego partnera biznesowego – komentuje Izabela Sochacka, client service managing director, media & performance line, dentsu Polska.

Oferta agencji została wybrana w drodze kompleksowego, wieloetapowego przetargu. Zawarta umowa ma charakter długofalowy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj