– Dynamiczny rozwój naszej firmy – zarówno pod kątem portfolio produktowego, jak i całej organizacji – oraz chęć osiągnięcia jeszcze lepszej synergii w działaniach komunikacyjnych skłoniła nas do rozpoczęcia procesu przetargowego. Naszym celem było pozyskanie jednego partnera, który zna i rozumie rynek FMCG i nasze obecne potrzeby, ale też posiada wiedzę i kompetencje w zakresie trendów i nowych technologii, które pozwolą nam wejść na nowy poziom komunikacji z konsumentami. Mamy poczucie, że Walk PR rozumie nasze potrzeby i oczekiwania w tym względzie, dlatego z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty współpracy – powiedziała Anna Sambor, dyrektor marketingu w „Herbapol-Lublin” S.A.
Walk PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne w kanale tradycyjnym i online (Facebook, Instagram) marek Herbapol, Big-Active i Zioła Mnicha, jak również za komunikację korporacyjną (w tym prowadzenie LinkedIn).
Zobacz również
– Jednym z naszych priorytetów w najbliższym czasie będzie odświeżenie sposobu komunikowania się oraz położenie większego nacisku na działania w kanale digital i content marketing. Poprzeczka – patrząc także na działania konkurencji – jest postawiona wysoko, ale to dla nas tylko dodatkowa motywacja – dodała Anna Sambor.
– ,,Herbapol-Lublin” S.A. to firma z piękną, ponad 70-letnią historią, a jej marki są bardzo pozytywnie postrzegane przez konsumentów. To jednocześnie organizacja, która – pozostając blisko swojego dziedzictwa – nieustannie wyznacza trendy na polskim rynku FMCG. Cieszymy się z wygranej w przetargu i jesteśmy dumni, że firma i jej brandy dołączają do grona naszych klientów – dodała Kinga Strawińska, managing director Walk PR
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]