Rozumiejąc, że współczesny odbiorca reaguje nie tylko na przekaz marketingowy, ale też oczekuje od marek określenia się po stronie konkretnych wartości, Carrefour otwarcie afirmuje różnorodność. Jest to kluczowy element strategii marki na najbliższy czas i będzie się przekładał nie tylko na komunikację, również działania CSR i employer branding. Pochwała różnorodności wynika bezpośrednio z kapitału marki – znanej z różnorodności oferty. Teraz to odnosi się także do akceptacji i słuchania rozmaitych potrzeb i postaw konsumentów, którzy są siłą napędową rozwoju i innowacji oferty Carrefour.
Osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, który ugruntowuje nowy format kreatywny. W filmie marka pokazuje, że inspiracją do rozwoju są dla niej ludzie – bohaterowie spotu posiadający zróżnicowane talenty np. do niemarnowania i przetwarzania, znajdowania najbardziej opłacalnych ofert czy planowania domowej logistyki. Lekkość historii oraz jej celebracyjny charakter buduje wykorzystanie znanego utworu ABC „The Look of Love”. W materiałach drukowanych pojawiają się bohaterowie prezentujący różnorodne podejścia do codziennych zakupów i gotowania, także z przymrużeniem oka.
Zobacz również
W Carrefourze uczymy się od najlepszych, to znaczy od naszych klientów. Wierzymy, że kluczem do bycia lepszą marką jest właśnie zrozumienie tych wyjątkowych polskich zwyczajów zakupowych. Jubileusz naszej działalności w Polsce, to okazja, by podziękować klientom za to, że już od 25 lat inspirują nas, jak udoskonalać Carrefoura i jego ofertę – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu Carrefour Polska.
Kampania wystartowała 09.01.2022 i obejmuje: telewizję, OOH, materiały POS, katalogi, radio i digital. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi. Za planowanie i zakup mediów offline odpowiedzialna jest agencja Arena Media należąca do Havas Media Group.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce