L’Oréal Professionnel Paris rozszerza współpracę z agencją PR Big Picture

Od stycznia br. kompleksową obsługę działań komunikacyjnych marki L’Oréal Professionnel Paris prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego.
O autorze
0 min czytania 2022-01-13

W ramach bieżącej współpracy do zadań Big Picture należy opracowanie całościowej strategii działań PR marki, prowadzenie aktywnego biura prasowego, koordynacja współpracy z mediami oraz influencerami. Agencja będzie również odpowiadała za działania z zakresu brand experience oraz realizację projektów i wydarzeń specjalnych.

Współpraca agencji z L’Oréal Professionnel Paris trwa od 2020 r. i dotychczas miała charakter projektowy. W tym czasie zrealizowano wspólnie szereg projektów specjalnych kierowanych zarówno do mediów, jak i influencerów m.in. premiery nowości produktowych oraz współprace z influencerkami marki.

Obecna współpraca została nawiązana od stycznia 2022 r. w wyniku przetargu i ma charakter długofalowy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj