Zdjęcie: od lewej: Jan Zagrodzki, Joanna Duda-Wójcicka, Dominik Cymer oraz Łukasz Gujski.
Zespołem Client Service od początku roku kieruje Jan Zagrodzki, client service director. To nowe stanowisko w strukturze agencji. Będzie odpowiedzialny za zespół obsługujący klientów agencji oraz new business.
Zobacz również
Do zespołu obsługi klienta dołączyła także, jako account manager, Joanna Duda-Wójcicka.
Dział kreacji wzmocnił Dominik Cymer, który stworzył nowy team kreatywny z Michałem Adamczykiem. Do działu strategii powrócił Łukasz Gujski, który z Peppermint był związany w latach 2007-2008 jako strategy manager, a także w latach 2010-2017 jako strategy director. Gujski objął stanowisko senior strategy plannera.
Agencja planuje wzmacniać kompetencje z zakresu performance marketingu, które rozwijać będzie Marta Rydzyńska. Na stanowisku digital marketing managera odpowiadała za projekty klientów oraz koordynację działań wewnętrznych agencji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W planach na 2022 roku Peppermint ma kolejne rekrutacje do działów strategii i kreacji oraz rozszerzanie kompetencji w zakresie obsługi mediów społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jan Zagrodzki
Doświadczony project manager i lider zespołów w działach obsługi klienta. Pracował w domu mediowych oraz agencjach strategiczno-kreatywnych, ostatnio dla Isobar. Zarządzał strategią i komunikacją klientów w kanałach ATL, BTL, digital, social media, e-commerce, CRM. Dostarczał usługi w zakresie automatyzacji i performance marketingu oraz rozwiązania niestandardowe. Posiada wykształcenie ekonomiczne i marketingowe. Jego pasją jest fotografia. Zdobył wiele nagród, w tym Effie, KTR, Mixx Awards, Golden Arrow. Tworzył komunikację dla marek takich jak T-Mobile, SKODA, Provident, Carlsberg, Eurozet, Generali, Philips, Adidas, P&G, GSK, Sony.
Joanna Duda-Wójcicka
Ma kilkanaście lat doświadczenia w reklamie i marketingu. Doświadczenie zdobywała m.in. w Publicis i JWT Warsaw. Zajmowała się komunikacją ATL, BTL i brandingiem. Oprócz pracy w agencji prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich – jak autoprezentacja i radzenie sobie ze stresem – oraz wykłada psychologię w reklamie. Doskonale łączy teorię z praktyką, rozpoznaje potrzeby klienta i reaguje na nie. Realizowała projekty dla marek takich jak Makro Cash and Carry, L’Oreal, Ghelamco, Mazda, Nokia, Nestle, Glaxo Smith Kline, Renault, Rzeczpospolita.
Dominik Cymer
Ma mnóstwo doświadczenia w branży reklamowej, zgromadzonego w ciągu ponad dwudziestoletniej kariery. Pracuje jako grafik kreatywny, projektant i ilustrator. Jest także kuratorem wystaw, projektów i instalacji artystycznych oraz reżyserem i motion designerem. Tworzył projekty ATL, BTL, digital, brandingowe i contentowe. Wielokrotnie był jurorem w konkursach branżowych, w tym w KTR, gdzie był również przewodniczącym jury KTR Design Young Creatives. Zdobył wiele branżowych nagród: KTR (4 razy), Kreatura (2), Golden Arrow (3), Webstar (3), Złote Orły, Must Have, Projekt Roku. Wśród wielu marek i firm, dla jakich pracował, znajdują się Adidas, Allegro, MTV Polska, Comedy Central, ING, Instytut Adama Mickiewicza, Komisja Europejska, Kompania Piwowarska, Lexus, Lotto, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Muzeum Warszawy, Centrum Nauki Kopernik, Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, Teatr Narodowy, Tic-Tac Ferrero, Bęc Zmiana, Caritas Wien, Greenpeace Polska.
Łukasz Gujski
Specjalista ds. komunikacji marketingowej z piętnastoletnim doświadczeniem popartym wiedzą teoretyczną. Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach takich jak DDB, CPC Brand Consultants, Isobar czy Cheil. Pracował również po stronie klienta w Wirtualnej Polsce. Psycholog z wykształcenia, marketingowiec z wyboru. Tworzy strategie kampanii ATL, BTL, Digital, Social Media i Content. Działa w obszarze budowania marki i komunikacji z potencjalnymi klientami, użytkownikami i ambasadorami marki. Jako strategy manager, a następnie strategy director, pomógł Peppermint w latach 2007-2008 oraz 2010-2017 pozyskać klientów takich jak Hoop Cola, BZWBK, Kupiec, Sygnity, Zortrax, Bonduelle, Sodexo, Kancelaria Premiera, Narodowy Instytut Audiowizualny.
Marta Rydzyńska
Digital marketing manager. Ma siedem lat doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu wiodących strategii marketingu cyfrowego i handlu elektronicznego w wielu branżach, na rynkach B2B i B2C. Przez ostatnie 5 lat skupiała się na sektorze nowych technologii i sztuki. W agencjach reklamowych pracuje od 12 lat. Uruchamiała dochodowe kampanie międzyplatformowe, których celem było zwiększanie świadomości marek, lojalności klientów i generowanie przychodów. Posiada też wiele lat doświadczenia w zakresie zarządzania budżetami oraz współpracy z klientami i partnerami.