Anna Ledwoń-Blacha: Social media są jak nóż – przez nieuwagę możesz obciąć sobie palec

Anna Ledwoń-Blacha: Social media są jak nóż – przez nieuwagę możesz obciąć sobie palec
Anna Ledwoń-Blacha to cofounderka agencji More Bananas, pomysłodawczyni CRASH Mondays i trenerka w IAB Polska. Z Anną rozmawiamy o zmianach, jakie zachodzą w social media marketingu, budowaniu marki osobistej i o tym, czy Twoja marka koniecznie musi być na Facebooku.
O autorze
1 min czytania 2022-01-20

Anna Ledwoń-Blacha zaczęła od studiowania… matematyki stosowanej. I nie zakładała pracy w marketingu. Jednak jako studentka szukająca możliwości dorobienia sobie – natrafiła na ofertę pracy w social media marketingu. Branża ta na tyle jej się spodobała, że działa w niej od 10 lat. Obecnie prowadzi własną agencję – More Bananas, szkoli w IAB Polska i tworzy eventy branżowe.

Choć Anna jest mocno związana z social mediami, to jednak nie przyzwyczaja się do platform, bo jak twierdzi – te szybko się zmieniają, a w ich miejsce pojawiają się nowe. Choć często słychać głosy, że rynek jest przesycony mediami społecznościowymi, to jak podkreśla CEO More Bananas – już 10 lat temu platform było od groma.

– Za bardzo położyliśmy nacisk i zaufanie do platform social media. Potraktowaliśmy ich jako partnerów biznesowych, z którymi podpisaliśmy umowę i są oni po to, aby nam pomagać. Nie do końca tak jest – nie mamy relacji biznesowych z przedstawicielami Facebooka ani tym bardziej Markiem Zuckerbergiem. To monopolista – firma nastawiona na to, aby zarabiać, a nie nam pomagać. Nie mam podejścia, że jakiekolwiek medium społecznościowe jest remedium na moje marketingowe bolączki. Ów remedium jest dobra strategia marketingowa – mówi Anna Ledwoń-Blacha.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z Anną w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy o zmianach, jakie zachodzą w social mediach, More Bananas, budowaniu marki osobistej, jej relacji z IAB Polska oraz o CRASH Mondays. Przesłuchaj nasz najnowszy odcinek.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast: