Zrównoważony rozwój w strategiach firm to nie kwestia „czy”, ale „jak”. To jeden z kluczowych wniosków z opublikowanego niedawno raportu Kantar Sustainability Foundational Study 2021. Dzięki rosnącej świadomości obywateli i konsumentów na całym świecie, nie tylko politycy, instytucje publiczne i państwa, ale również marki muszą uwzględniać problematykę zrównoważonego rozwoju (sustainability) w codziennym funkcjonowaniu i strategiach.
Jednocześnie obszar sustainability jest niezwykle wrażliwy na działania niewiarygodne lub nieprofesjonalne. Stąd od kilku już lat Kantar pomaga klientom w budowaniu scenariuszy zmian służących realizacji celów społecznych.
Zobacz również
Aby lepiej rozwijać ten obszar doradztwa opartego na danych, Katarzyna Zalewska poszerza swoje obowiązki account managera w domenie BRAND o funkcję sustainability research lead i zaopiekuje się szeroką tematyką zrównoważonego rozwoju w obszarze potrzeb badawczych naszych Klientów i Partnerów. Katarzyna będzie koordynować i wspierać wszelkie badawcze tematy dotykające tego obszaru w ścisłej współpracy ze wszystkimi zespołami Kantar.
Zmieniające się regulacje prawne, zintensyfikowana obecność w dyskursie medialnym czy stale rosnąca świadomość i oczekiwania konsumentów w obszarze zrównoważonego rozwoju zmuszają biznes do zajęcia stanowiska. Marki, które chcą pozostać blisko swoich odbiorców, stają dziś nie przed pytaniem czy mówić i działać w tym obszarze, a który cel wyższy realizować, aby pozostać spójnymi i wiarygodnymi. Wraz z zespołem specjalistów i pełniąc funkcję sustainability research lead, chcę pomagać w odnajdywaniu odpowiedzi na te i inne dylematy w obszarze zrównoważonego rozwoju – komentuje swoją nominację Katarzyna Zalewska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]