Galeria Młociny już niejednokrotnie udowodniła, że jest nie tylko miejscem handlu, ale i życia społecznego, i jak się okazuje, nie planuje zwalniać tempa. W nowym roku obiekt postanowił wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy poprzez zachęcenie klientów do aktywnego spędzenia czasu wolnego.
Na placu eventowym znajdującym się na poziomie 0, między salonami TK Maxx i Van Graaf, w najbliższy weekend do dyspozycji odwiedzających ustawione zostaną bieżnie oraz orbitreki. Klienci będą mogli korzystać z nich w piątek oraz sobotę od godziny 12:00 do 20:00 oraz w niedzielę od godziny 10:00 do 20:00. Poza aktywnym spędzeniem czasu wolnego będzie to przede wszystkim wspaniała okazja, by dołożyć swoją cegiełkę do kwoty zebranej w ramach trzydziestego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Za każdy przebiegnięty lub przejechany kilometr Galeria Młociny przekaże bowiem złotówkę dla fundacji kojarzonej ze słynnym, czerwonym serduszkiem.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Co więcej, trzy osoby, którym uda się zebrać najwyższą kwotę, otrzymają od obiektu atrakcyjne nagrody. Po sprawdzeniu wszystkich wyników centrum handlowe skontaktuje się ze zwycięzcami poprzez wiadomość sms, a upominki będą na nich czekać w Punkcie Info. W akcji mogą wziąć udział wszyscy ci, którzy przed rozpoczęciem treningu w słusznej sprawie, przekażą nawet najmniejszą kwotę do słynnej, czerwonej puszki najpopularniejszej orkiestry na świecie.
Więcej informacji na temat inicjatyw organizowanych przez Galerię Młociny znajdziemy na stronie galeriamlociny.pl.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]