Marka AVON podjęła współpracę z agencją marketingu influencerskiego BrandLift w celu promocji perfum, a także produktów do pielęgnacji twarzy.
Zobacz również
Cieszymy się z zaufania Avon’u. Będziemy realizować rozbudowane kampanie. Obszar beauty to jedna z najlepiej prosperujących, ale zarazem najbardziej wymagająca kategoria w influencer marketingu. Niezwykle istotny jest dobór odpowiednich technik i twórców, aby przekaz był autentyczny. Za pomocą narzędzi martechowych realizujemy kampanie na Tik Toku i Instagramie, a klienci doceniają ich efektywność i skuteczność, czego dowodem jest rozszerzenie współpracy z firmą AVON – powiedziała Karina Hertel, partner zarządzający w BrandLift.
Kampanie są zrealizowane zarówno na Instagramie, jak i na TikToku. Wezmą w nich udział głównie „duże, celebryckie nazwiska” uzupełniane nano, mikroinfluencerami. Wspólnie twórcy generują duże i angażujące zasięgi. Powstały materiał będzie wykorzystywany w innych kanałach komunikacji klienta.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]