Na zdjęciu od lewej: Maciej Adamaszek, IRONMAN i twórca true men skin care, Paulina Szkudlarek, przewodnicząca Rady Nadzorczej i współwłaścicielka true oraz Michał Drelich, dyrektor IRONMAN Poland.
Rywalizacja w zawodach triathlonowych IRONMAN to ogromny wysiłek dla całego organizmu. Przez wiele godzin uczestnicy narażeni są na działanie wody, wiatru oraz słońca. W trakcie zmagań sportowcy skupiają się na walce ze swoimi słabościami oraz rywalami, nikt nie myśli o negatywnym oddziaływaniu, czasami bardzo trudnych, warunków atmosferycznych. Dlatego z myślą o „ludziach z żelaza” powstało true men skin care, stworzone przez Macieja Adamaszka, triathlonistę, który ukończył pełen dystans IRONMAN w Hamburgu.
Zobacz również
Podczas przygotowań do triathlonu zrozumiałem, że pielęgnacja skóry jest tak samo ważna, jak regeneracja mięśni po treningu. Intensywny wysiłek fizyczny i godziny spędzone na basenie, rowerze i biegając, odbiły się na mojej cerze – była wysuszona, twarz wyglądała na zmęczoną, potrzebowała głębokiego oczyszczenia, regeneracji i ochrony. W związku z tym poszukiwałem skutecznych preparatów stworzonych rzeczywiście z myślą o potrzebach męskiej skóry, szczególnie poddawanej tak intensywnemu wysiłkowi fizycznemu, wpływowi promieni UV, spalinom samochodowym itp. – powiedział Maciej Adamaszek, twórca marki true. – Kłopoty ze znalezieniem odpowiednich produktów zmobilizowały mnie do stworzenia własnych kosmetyków. Wygodnych w użyciu, bez dużej ilości produktów, których konieczności użytkowania nie do końca rozumiemy. Takich, które faktycznie działają. Takich, w których składniki aktywne są w realnie skutecznych stężeniach. Takich, które opierają się na wiedzy, osiągnięciach biotechnologii i nauki. Zebrałem wokół siebie zespół ekspertów o podobnej filozofii patrzenia na męskie potrzeby i z myślą o nowoczesnych mężczyznach, wymagających i szukających jakości oraz skuteczności, stworzyliśmy zaawansowaną linię męskich kosmetyków. Nazwałem je true – podkreślił Maciej Adamaszek.
Misją marki jest tworzenie skutecznych kosmetyków z wysokiej jakości składników, które w zdecydowanej przewadze są naturalne, ale są także wzbogacone o składniki będące efektami biotechnologicznego hi-tech. Wszystkie kosmetyki true men skin care są wolne od: olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
IRONMAN to najbardziej prestiżowe zawody triathlonowe na świecie – powiedział Michał Drelich, dyrektor IRONMAN Poland. – Uczestnicy tej rywalizacji odważnie sięgają po marzenia, miesiącami, a czasami nawet latami przygotowując się startu, na przykład na pełnym dystansie. To ludzie świadomi wyznaczonego celu. Dzięki temu również w życiu codziennym mają duże ambicje, mierzą wysoko i oczekują najlepszych produktów. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom partnerami zawodów IRONMAN Poland zostają marki premium, a do takich zdecydowanie należy true™ men skin care, stworzona przez triathlonistę dla triathlonistów. Cieszymy się więc, że naszym zawodnikom zapewniamy emocje na najwyższym poziomie oraz możemy im jednocześnie pomóc w aspekcie zaawansowanej i profesjonalnej ochrony skóry – zaznaczył Michał Drelich.
Każdy uczestnik zawodów spod szyldu IRONMAN organizowanych w Polsce, czyli w Citi Handlowy IRONMAN 70.3 Warsaw, Enea IRONMAN Gdynia oraz IRONMAN 70.3 Poznań otrzyma prezenty od true men skin care.
Rejestracja do zawodów IRONMAN Poland prowadzona jest w portalu SlotMarket.pl.