Agencja została wybrana w drodze przetargu. Dużym atutem agencji było doświadczenie zbudowane podczas obsługi PZPN w trakcie trwania turnieju UEFA Euro 2012 oraz po jego zakończeniu.
W zakres zadań agencji E_misja Interactive 360 jest m.in. zbudowanie strony eventu oraz stworzenie wizerunkowego Showreel’a promującego wrześniowe wydarzenie i przedstawiającego kluczowe informacje na temat Związku. Showreel zostanie wykorzystany m.in. w działaniach PR oraz w kampanii wizerunkowej YouTube In-Stream Video.
Zobacz również
Ponadto agencja będzie koordynować akcje MMSowe i mailingowe skierowane do członków Związku w całej Polsce.
Działaniami w mediach społecznościowych zajmie się druga agencja z grupy NuOrder – 6ix WoMM & Social Media. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za obsługę graficzną Fan Page’a, stworzenie infografik na Facebook’a, a także założenie i moderację profilu Związku na Google +.
Ponadto 6ix zajmie się koordynacją wirtualnych spotkań Google Hangouts fanów z zawodnikami reprezentacji, w tym z Jerzym Janowiczem i Łukaszem Kubotem. Agencja poprowadzi również współpracę z blogerami sportowymi i kampanię Online Eksperta, który będzie obsługiwał event na forach internetowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Polski Związek Tenisowy założony w 1921 roku zrzesza obecnie 16 związków okręgowych i 310 klubów tenisowych w Polsce. W maju b.r. Prezesem PZT został biznesmen Krzysztof Suski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing