Termin zgłoszeń na Forum IAB 2022 przedłużony do 16 lutego

CALL FOR PAPERS na Forum IAB 2022 został przedłużony. Na wysłanie zgłoszenia jest czas do 16 lutego. Tematem przewodnim Forum IAB 2022 będzie: „Transformacja na sterydach. Digital kontra pandemia 1:0”.
O autorze
1 min czytania 2022-02-08

Chcesz zabrać głos w dyskusji? Zgłoś propozycję swojego wystąpienia!

Kiedy pandemia dosięgnęła naszych biur, firm, rodzin oraz okolicznych szkół, kin i galerii handlowych, wszyscy zaczęliśmy odliczać dni do jej końca. Jednocześnie wiele firm podjęło trud szybkiej transformacji cyfrowej. Marki zanurzone w świat digital intensyfikowały swoją sprzedaż online wynosząc e‑commerce na niespotykane poziomy, przeskakując kilka lat rozwoju. A tradycyjne, konserwatywne biznesy odkryły, że paradygmat sprzedaży stacjonarnej nie istnieje. Wiele firm i wiele marek odnalazło swoją drogę do świata digital. Wirus, który w branży internetowej zawsze był kojarzony negatywnie – podziałał teraz jak hormon wzrostu.

Czekamy na prezentacje uwzględniające następujące zagadnienia:

#innowacje #digitaltransformation #technologiaahumanizm #gadzeciarstwo #wykluczeniecyfrowe #strategiadigitalfirst #firstdigital #ecommerce #cookieless #performance #PMP #digitaldilemma #wizerunek #inwestycje #hejt #cenzura #lider #zarzadzaniezasobami #rownosc #cyberbezpieczenstwo #odpowiedzialnosc #jakosc #transparentnosc #zagubienie #zdrowiepsychiczne #CSR #NFT #algorytmy #inkluzywnosc #roznorodnosc #konsument #digitalcentric #malikontraduzi #kontra #efektywnosc #nowanormalnosc #adfraud, #worklifebalance #livecommerce #fakenews #influencermarketing #livestreaming #greatresignation #SCAM #kreatywność #jakosctresci #wypalenie #talent #sustainability

Zostań prelegentem Forum IAB 2022. Zapoznaj się z briefem i wyślij propozycję swojego wystąpienia do 16 lutego.

Wyślij zgłoszenie TUTAJ.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj