ŁaciaTY i ja… i tyle okazji, żeby się zbliżyć na walentynki. Rusza kolejna odsłona kampanii serka Łaciate

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz trzeci powierzyła realizację najnowszej kampanii serków śmietankowych „Łaciate” zespołowi agencji Change Serviceplan i Media Republic.
O autorze
1 min czytania 2022-02-09

Zapoczątkowana w 2020 platforma komunikacji „ŁaciaTy i Ja” każdego roku eksploruje nowe obszary. W najbliższych miesiącach przybierze kształt „ŁaciaTy i Ja i tyle okazji, żeby się zbliżyć”. Oznacza to, że serki do smarowania Łaciate będą inspirowały do celebrowania nie tylko powszechnie znanych i obchodzonych świąt, ale także poszukiwały nowych. W myśl zasady „każda okazja jest dobra” marka podpowiada, jak przy niewielkim wysiłku przygotować i zaskoczyć innych i siebie pyszną potrawą na bazie serka Łaciatego.

Wielomiesięczna aktywacja konsumencka rusza w lutym a pierwszą okazją do eksplorowania nowych smaków są walentynki. Sercem działań reklamowych będzie serwis laciatyija.pl, wspierany kampanią video, banerową, działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami oraz udziałem influencerów.

Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja Change Serviceplan, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Tym samym spółki rozpoczynają trzeci rok współpracy ze spółdzielnią Mlekpol.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj