W reklamie wykorzystano utwór „Piosenka księżycowa”, który na potrzeby kampanii został nagrany w nowej wersji. Towarzyszący reklamie nostalgiczny głos Anity Lipnickiej zachęca do tego, żeby to strona i aplikacja Morizon były miejscami na znalezienie swojego nowego, wymarzonego domu.
Pracując nad ideą kreatywną, zależało nam, aby pokazać skuteczność wyszukiwarki Morizon.pl. Stąd, zamiast mówić „Szukaj”, zdecydowaliśmy się na „Znajdź”. Od razu przypomniała nam się „Piosenka księżycowa” Varius Manx i zwrotka „Kiedyś znajdę dla nas dom…”. Ten utwór wywołuje emocje i wspomnienia u każdego, kto słuchał go w latach 90. Teraz to samo pokolenie zakłada rodziny, robi kariery, wyprowadza się do innych miast… inaczej mówiąc – ma milion powodów, by szukać mieszkania – mówi Iwa Bondarczuk-Olszewska, art director w K2 Create.
Zobacz również
Koncept kreatywny przygotowała agencja K2 Create, za realizację odpowiada dom postprodukcyjny Black Photon, a zasięgową kampanię w mediach offline (TV) jak i digitalu (YouTube, Social, Programmatic) przeprowadzi agencja K2 Precise.