Na potrzeby kampanii powstał dedykowany landing page. Od 8 lutego 2022 roku zakochani mogą zgłaszać wyznania miłosne, które będą pojawiać się od 12 lutego na nośnikach Digital Cityscreen. Po tym terminie publikacja życzeń na nośnikach OOH zajmie mniej niż 5 minut od ich stworzenia. Życzenia będzie można wybrać z gotowych szablonów, a ich personalizacja polega na dopisaniu imion zakochanych.
Dzięki możliwościom Digital Out-of-Home kampanie reklamowe w tętniącym życiem mieście zyskują elastyczność znaną z reklamy online. Możemy dostosować komunikat do warunków na drodze, pory dnia, pogody czy okoliczności. W walentynkowej akcji T-Mobile wykorzystujemy real-time marketing i angażujemy kontentem w najlepszych punktach miasta – mówi Tomasz Muraszko, head of product marketing z AMS.
Zobacz również
Chcieliśmy, by walentynki z T-Mobile w tym roku były wyjątkowe. Rekomendowaliśmy rozwiązanie elastyczne, które w jak największym stopniu zaangażuje ludzi i pokaże ich emocje. Kanał Digital OOH w walentynkowej akcji T-Mobile #terazmaznaczenie – to spójny przekaz i niestandardowa forma – dodaje Marcin Śmiechowicz, director z Mindshare Poland.
Za koncepcję kreatywną oraz przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja VMLY&R.
Dobra kreacja i odpowiedni dobór kanałów reklamowych to recepta na stworzenie synergii w działaniu. Tworząc key visual projektu wzięliśmy pod uwagę nie tylko jego aspekt artystyczny, spójność graficzną z głównym key visualem kampanii, za który odpowiada agencja DDB Warszawa, ale również dostosowaliśmy go do publikacji w przestrzeni miejskiej. Kreacja dzięki temu przyciąga uwagę i angażuje odbiorców – mówi Michał Brzeczkowski, group account manager z VMLY&R.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zgłoszenia można wysyłać od 8 lutego, a akcja potrwa do 14 lutego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing