Labcon rozpoczyna współpracę z Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach

Agencja kreatywna Labcon rozpoczyna współpracę z Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia (NOSPR) w Katowicach. Działania Labconu obejmą wsparcie komunikacyjnie NOSPR przy promocji 2. edycji Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Szymanowskiego w Katowicach.
O autorze
0 min czytania 2022-02-14

Labcon przygotował już długofalową strategię komunikacji konkursu w social media. W kolejnych etapach agencja zajmie się wsparciem podczas wdrażania jej w życie oraz wzmacnianiem międzynarodowego zasięgu Konkursu.

Zdecydowaliśmy się powierzyć agencji Labcon opracowanie strategii komunikacji konkursu w social mediach ze względu na jej doświadczenie i eksperckość w obszarach mediów społecznościowych, PR i kreacji. Przed nami pracowity, ale też niezwykle satysfakcjonujący czas promocji wydarzenia, które mamy nadzieję, że już wkrótce stanie się jednym z najważniejszych w kalendarzu konkursów muzycznych na świecie – mówi Ewa Bogusz-Moore, dyrektor NOSPR.

Konkurs odbędzie się w 2023 roku, a więcej szczegółów na jego temat można znaleźć na: szymanowski-competition.com.

Za identyfikację wizualną konkursu odpowiada Studio Noviki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca marek ruszyła w grudniu 2021 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing