Od 2019 r. obrady Jury Effie Awards Europe współprowadzą przedstawiciele i przedstawicielki klienta i agencji. Polscy marketerzy i reprezentanci agencji komunikacyjnych wielokrotnie zasiadali już w jury Effie Awards Europe. W tym roku po raz pierwszy Polka będzie współprzewodniczyła jury. Drugą współprzewodniczącą będzie Carmen Fernández de Alarcón, dyrektor generalna Havas Spain.
Jestem zaszczycona i dumna, że zostałam nominowana na współprzewodniczącą Effie Awards Europe 2022. Effie to wyjątkowa nagroda, która promuje dyscyplinę myślenia, kreatywność i inteligencję w tworzeniu rozwiązań, elastyczność w działaniu i odwagę do kwestionowania status quo – czyli wszystkiego, co dziś nazywamy marketingiem i efektywnością biznesową. Jest to nagroda, która jednoczy wszystkich marketerów – zarówno tych po stronie klientów, jak i tych po stronie agencji. Nie mogę się doczekać spotkania z tak wspaniałym zespołem Jury i omówienia najlepszych strategii i kampanii z ostatnich miesięcy – powiedziała Magdalena.
Zobacz również
Magdalena Kosińska posiada ponad 20-letnie doświadczenie marketingowe, zdobyte w czołowych firmach FMCG i SDA, takich jak Philips, L’Oreal, Danone, Kraft Foods czy Reckitt Benckiser. Jako wykładowczyni, mentorka i opiekunka programów edukacyjnych SAR uczestniczy w Radzie Edukacyjnej SAR, wykłada w Szkole Strategii Marki oraz przewodniczy programowi MBS by Effie. Pomaga marketerom i pracownikom agencji komunikacyjnych rozwijać kompetencje w takich obszarach jak strategie marketingowe, efektywne rozwiązania biznesowe, budowanie i rozwijanie zespołów, marketing behawioralny czy siła kontekstów kulturowych. Wielokrotnie zasiadała w Jury Effie Awards Poland. Kierowane przez nią zespoły były często nagradzane w Effie Awards Poland za skuteczne kampanie m.in. w kategoriach Launch/Relaunch, Durable Goods, Food czy Performance Marketing.
Rola, którą obejmie Magdalena Kosińska w edycji Effie Awards Europe 2022, jest drugą znaczącą funkcją w globalnych strukturach Effie, powierzoną Polsce. W październiku ubiegłego roku Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR został przewodniczącym Effie Partner Council.
Funkcja ta podkreśla pionierski sposób myślenia SAR o rozwoju samego konkursu, ale także głębokie rozumienie współczesnej komunikacji marketingowej i potrzeby ciągłego poszerzania wiedzy branżowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Effie Awards Europe organizowane jest przez Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych (EACA) we współpracy z Procter & Gamble, The European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), The European Publishers’ Council, Adforum.com i Viva Xpress Logistics.
Słuchaj podcastu NowyMarketing