SalesTube rozpoczyna współpracę z międzynarodowym gigantem FMCG – grupą Reckitt. Polska agencja została wybrana do obsługi jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek w sektorze – Finish, Sagrotan i Air Wick – na kluczowym dla klienta rynku niemieckim. SalesTube poprowadzi działania wspólnie z niemiecką agencją Plan.Net Media będąca częścią Serviceplan Group.
Działania dla Reckitt to kolejny międzynarodowy projekt, który podejmujemy w SalesTube w ostatnich miesiącach, jesteśmy więc bogatsi o doświadczenia na tym polu. Wsparcie sprzedaży marek z sektora FMCG na bardzo konkurencyjnym niemieckim rynku to duże wyzwanie, jednak możliwe do zrealizowania przy wykorzystaniu adekwatnego know-how i technologii, jakimi dysponuje SalesTube. Jesteśmy jedną z pierwszych agencji na świecie z pełną certyfikacją Google Marketing Platforms, a w naszym teamie pracują certyfikowani trenerzy Display & Video 360 – mówi Joanna Czekaj, managing director w SalesTube.
Zobacz również
Działania dla Rekicktt to kolejny krok w pogłębieniu współpracy SalesTube i Serviceplanu – największej grupy komunikacji marketingowej w Europie. To właśnie do niej należy niemiecka agencja digitalowa Plan.Net Media. Od 2021 roku Salestube jest także częścią innego globalnego projektu Serviceplan Group, w ramach którego odpowiada za działania performance i paid social dla BMW na 23 rynkach.