SalesTube wraz z Plan.Net Media z obsługą Reckitt

SalesTube rozpoczyna współpracę z grupą Reckitt na niemieckim rynku. Agencja martech & e-commerce zajmie się egzekucją i optymalizacją kampanii Display & Video 360 dla marek: Finish, Sagrotan i Air Wick. Działania będą prowadzone we współpracy ze spółką Plan.Net Media należącą do Serviceplan Group.
O autorze
1 min czytania 2022-02-21

SalesTube rozpoczyna współpracę z międzynarodowym gigantem FMCG – grupą Reckitt. Polska agencja została wybrana do obsługi jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek w sektorze – Finish, Sagrotan i Air Wick – na kluczowym dla klienta rynku niemieckim. SalesTube poprowadzi działania wspólnie z niemiecką agencją Plan.Net Media będąca częścią Serviceplan Group.

Działania dla Reckitt to kolejny międzynarodowy projekt, który podejmujemy w SalesTube w ostatnich miesiącach, jesteśmy więc bogatsi o doświadczenia na tym polu.  Wsparcie sprzedaży marek z sektora FMCG na bardzo konkurencyjnym niemieckim rynku to duże wyzwanie, jednak możliwe do zrealizowania przy wykorzystaniu adekwatnego know-how i technologii, jakimi dysponuje SalesTube. Jesteśmy jedną z pierwszych agencji na świecie z pełną certyfikacją Google Marketing Platforms, a w naszym teamie pracują certyfikowani trenerzy Display & Video 360 – mówi Joanna Czekaj, managing director w SalesTube.

Działania dla Rekicktt to kolejny krok w pogłębieniu współpracy SalesTube i Serviceplanu – największej grupy komunikacji marketingowej w Europie. To właśnie do niej należy niemiecka agencja digitalowa Plan.Net Media. Od 2021 roku Salestube jest także częścią innego globalnego projektu Serviceplan Group, w ramach którego odpowiada za działania performance i paid social dla BMW na 23 rynkach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj