Z pasji do sportów amerykańskich
Marka Tarczyński od lat angażuje się w sponsoring lokalnych sportowców, klubów czy wydarzeń o charakterze sportowym. Właściciele firmy szczególną sympatią darzą futbol amerykański, co wynika z ich osobistej pasji do tej dyscypliny sportu.
Zobacz również
Futbol amerykański to nasza rodzinna pasja, która zrodziła się w nas już kilkanaście lat temu. Bywając prywatnie i zawodowo w Stanach Zjednoczonych, wybieraliśmy się zazwyczaj na mecze, by oglądać zmagania tamtejszych drużyn. Sami zapragnęliśmy wówczas stać się częścią futbolowej rodziny, dlatego też zarówno ja, jak i później mój brat Tomek dołączyliśmy do Devils Wrocław, czyli dzisiejszych Panter. Co ciekawe, z tą drużyną zdobywaliśmy nawet mistrzostwo kraju. Dzisiaj już nie jako zawodnicy, a główny sponsor wspieramy Panthers Wrocław, zarówno w rozwoju sportowym, jak i działaniach promocyjnych, z ogromną dumą patrząc, jak wrocławski klub umacnia swoją pozycję na arenie międzynarodowej, promując tę piękną dyscyplinę w naszym kraju – mówi Dawid Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor ds. Rozwoju firmy Tarczyński.
Futboliści Panthers Wrocław to wielokrotni Mistrzowie Polski w futbolu amerykańskim i jeden z czołowych klubów Europy. W sezonie 2022 po raz drugi będą reprezentować Polskę w najsilniejszej lidze Europy – European League Of Football.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zakres współpracy
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Plany marki mocno pokrywają się z rozwojem klubu, w tym m.in. promocją czy ekspozycją na kluczowych rynkach – także telewizyjną, dlatego obie strony postawiły na intensyfikację działań.
Zagraniczna ekspansja to bez wątpienia silny mianownik, który łączy oba brandy – Tarczyński i Panthers Wrocław, dlatego podjęliśmy decyzję, aby przy udziale drużyny promować również naszą markę SnackIt, w którą inwestujemy m.in. na rynku niemieckim. Co za tym idzie logotypy Tarczyński oraz SnackIt będzie można zobaczyć m.in. na strojach zawodników oraz na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu – głównej siedzibie Panthers, gdzie futboliści zagrają wszystkie domowe mecze w ramach ELF – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu w Tarczyński S.A.
Ogromnie cieszymy się z faktu przedłużenia tej kluczowej dla nas umowy sponsoringowej. Bez marki Tarczyński z pewnością nie bylibyśmy dzisiaj w miejscu, w którym jesteśmy obecnie. Kluczowa będzie także kontynuacja dotychczasowego zaangażowania marki w działania promocyjne oraz popularyzację sportów amerykańskich w Polsce, co od lat jest jednym z naszych kluczowych celów – mówi Michał Latoś, prezes zarządu Panthers Wrocław.
Panthers Wrocław w ramach współpracy niezmiennie promować będą białkowe przekąski sponsora uczestnicząc w działaniach marketingowych związanych z flagowymi produktami marki Tarczyński.
Sponsoring klubu jest częścią strategii społecznej odpowiedzialności biznesu – Tarczyński Lepiej – w obszarze AKTYWNIE.