W pierwszym etapie współpracy Valkea przygotowała i wdrożyła nową strategię komunikacji marki w social mediach opartą na spójnym i angażującym przekazie dedykowanym poszczególnym odbiorcom marki. Odświeżeniu uległa też estetyka wizualna tworzonych treści, w których postawiono na większą ekspresyjność i zabawę kolorami.
Valkea jest odpowiedzialna za bieżące prowadzenie trzech profili marki na Facebooku oraz Instagramie, dostarczanie kontentu merytorycznego oraz graficznego. Agencja stworzyła także dla Astra S.A. koncepcję nowej strony internetowej.
Zobacz również
Nasza współpraca zaczęła się w niezwykle dynamiczny i kreatywny sposób. Połączenie kompetencji kilku zespołów Valkea z ogromnym doświadczeniem Astra już zaowocowało satysfakcjonującymi efektami. Kolejne wspólne projekty są na etapie finalizacji. Bardzo dziękujemy za zaufanie i cieszymy się, że możemy towarzyszyć Astra w działaniach zmierzających do stworzenia nowoczesnej, wielokanałowej platformy komunikacji z klientami – powiedział Tomasz Opiela, CEO Valkea.
Zgodnie z podpisaną umową do kolejnych zadań Valkea należeć będzie również opracowanie koncepcji i realizacja projektów o charakterze CSR oraz wiele innych działań mających na celu wspieranie rozwoju dzieci, młodzieży, a także profesjonalistów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]