Centrum handlowe Bonarka w Krakowie jest w trakcie modernizacji, która całkowicie ją odmieni. To idealny moment na odświeżenie wizerunku marki na bardziej dynamiczny i emocjonalny. Ma być on lustrem emocji klientów, pryzmatem współczesnej wrażliwości. Inspiracją dla twórców kampanii były wizerunki tak zwanych wawelskich głów, które w kolejnych odsłonach kampanii układają się w cykl portretów współczesnych krakowian. Pierwszy obraz cyklu reklamowego można już oglądać w Internecie i na ulicach Krakowa.
To początek nowej, wyrazistej kampanii reklamowej Bonarki, nawiązujący do stylu życia klientów galerii. Punktem wyjścia do formy, stylu i motywów nowej kampanii jest, wyjątkowy zespół rzeźbionych i polichromowanych głów ludzkich, zdobiący strop Sali Poselskiej Zamku Królewskiego na Wawelu. Na wzór wawelskich pierwowzorów, powstaje nowoczesna, oparta na kolażu wariacja reklamy, w której główną rolę grają klienci. Stosując analogię do kasetonów, które okalają słynne krakowskie rzeźby pokazano współczesne osobowości konsumentów, ich różnorodność, typy osobowości, zmienne potrzeby i oczekiwania. Centrum staje się lustrem współczesności i mówi „Jesteśmy tacy jak Ty”.
Zobacz również
Kreślimy portrety naszych klientów, układając w kolaż ich emocje i pragnienia. Hasła poszczególnych odsłon kampanii odzwierciedlają stany uczuciowe bohaterów reklamy, a forma ich zapisu daje wolność interpretacji jednocześnie sugerując kontekst wybranych akcji handlowych – komentuje Katarzyna Kasprzak, marketing manager Centrum Handlowego Bonarka.
Nowa kampania dynamizuje wizerunek marki. Postać dotychczasowej ambasadorki marki Małgorzaty Kożuchowskiej zamienia się w galerię portretów współczesnych mieszkańców Krakowa, akcentując tym samym nowy charakter, styl i temperament Centrum Handlowego Bonarka.
Kluczem do zbudowania graficznej opowieści marki i podstawą przekazu stały się emocje naszych klientów. Dziś to skoncentrowanie się wokół takich wartości jak solidarność, współpraca i potrzeba bezpieczeństwa, co jest szczególnie aktualne w związku z trwającą wojną w Ukrainie – dodaje Katarzyna Kasprzak.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania reklamowa oparta na nowych projektach będzie prowadzona na nośnikach outdoorowych w tym na dynamic backlight i digital citylight i w internecie. Przygotowano także spoty radiowe i video, które będę emitowane w kinach studyjnych, Multikinie oraz w mediach własnych centrum. Każda akcja taktyczna będzie promowana również na portalach społecznościowych. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Firma Reklamowa KUC.
Słuchaj podcastu NowyMarketing