Marka Your KAYA, znana ze swojego zaangażowania w walkę z tabu i normalizację tematów związanych z menstruacją i zdrowiem, od lat angażuje się we wsparcie organizacji zajmujących się prawami kobiet, osób LGBT+, ekologią i ubóstwem menstruacyjnym. Problemy uciekających z terenów wojny Ukrainek oraz Ukraińców są bardzo bliskie zarówno samej marce, jak i jej klientom_kom.
W ramach akcji pomocowej każde zamówienie z potrzebnymi Ukrainie artykułami trafi bezpośrednio do potrzebujących w pomnożonej razy dwa formie – do każdej paczki Your KAYA dorzuci od siebie drugie tyle wszystkich zakupionych przez klientów_ki produktów. Produkty będą na bieżąco przekazywane do miejsc, w których są najbardziej niezbędne w danym momencie.
Zobacz również
Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem chęci naszych klientek oraz klientów do niesienia pomocy Ukrainie. Wiemy, że chcą działać razem z nami i to właśnie oni byli dla nas największą inspiracją do uruchomienia akcji „Zawieszonych produktów”. Zdajemy sobie sprawę z tego, że sytuacja, z jaką się mierzymy, wymaga działania długofalowego. To maraton, w którym kluczowe jest wspólne działanie. A my mocno wierzymy, że razem możemy dwa razy więcej – mówi Kaja Rybicka-Gut, współzałożycielka marki Your KAYA.
Akcja „Zawieszonych produktów” to tylko jedno z działań marki w zakresie pomocy potrzebującym z Ukrainy. Pod koniec lutego Your KAYA przyłączyła się do zbiórki Ubrania do Oddania, ofiarując 1100 opakowań swoich produktów, które trafiły bezpośrednio do Ukrainy, a następnie przekazała kolejne 400 pudełek artykułów higienicznych dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i ponad 2000 opakowań produktów do higieny osobistej na rzecz mniejszych inicjatyw i zbiórek, a także konkretnych osób. Łączna wartość przekazanych produktów przekroczyła już 75 000 złotych.
Jeśli chcesz przyłączyć się do akcji i przekazać niezbędne produkty osobom z Ukrainy, możesz zrobić to poprzez stronę: yourkaya.pl/p/pomoc-dla-ukrainy. Każde zamówienie złożone z kodem DLAUKRAINY zostanie podwojone i przekazane potrzebującym Ukrainkom oraz Ukraińcom.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing