Agencje należące do struktur Havas Worldwide w Polsce stworzyły całościową strategię, pozycjonowanie oraz kierunki spójnego rozwoju nowego brandu, włączając w to nazwę, identyfikację wizualną oraz niestandardowe pomysły na działania komunikacyjne.
Zobacz również
Grupa Havas Worldwide prowadzi działania na rzecz marki w ramach komunikacji zintegrowanej, począwszy od wykorzystania kompetencji digital, poprzez brand management, activation i PR. Jest jednocześnie odpowiedzialna za całościową strategię marketingową marki, włączając w to wsparcie w zakresie budowania dystrybucji.
Komunikacja marki jest skupiona głównie w obszarze digital – na specjalnie stworzonym fanpage’u Kurki Wolnej na Facebooku oraz na dedykowanej stronie internetowej marki www.kurkawolna.pl. Od września nową markę wspiera kampania OOH oraz on-line wraz z dedykowanym filmem reklamowym.
Producentem Kurki Wolnej jest firma Polskie Fermy Grupa Producentów Sp. z o.o.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing