Komunikaty.pl to serwis związany z dawnym tytułem „Gazeta Komunikaty” powiązanym z „Gazetą Wyborczą”, a obecnie z dodatkiem „Mój Biznes”. Na stronie można znaleźć informacje będące uzupełnieniem treści gospodarczych Wyborcza.pl – m.in. wymianę informacji o aktualnych ofertach dla biznesu poszukującego propozycji inwestycyjnych.
Agencja Artegence, wspólnie z zespołem „Wyborczej”, przygotowała nową odsłonę Komunikaty.pl, skupiając się na dostosowaniu jej do potrzeb dzisiejszych, internetowych odbiorców. Priorytetem więc było uzyskanie maksymalnej prostoty, przejrzystości i łatwości w obsłudze platformy. Intuicyjna wyszukiwarka, która posiada obecnie rozbudowaną listę kategorii i filtrów, pozwoli użytkownikom łatwiej odnaleźć oferty związane z zamówieniami publicznymi, postępowaniami restrukturyzacyjnymi i upadłościowymi, ogłoszeniami sądowymi czy z obszaru B2B. Wszystkie wprowadzone zmiany mają na celu ułatwić odbiorcom korzystanie z bogactwa treści serwisu Komunikaty.pl.
Zobacz również
Nowością jest również Alert, dzięki któremu użytkownicy mogą otrzymywać informacje dot. interesujących ich ogłoszeń w postaci powiadomienia. Odświeżony, nowoczesny wygląd uzyskał także newsletter. Nowe Komunikaty.pl to też nowe logo.
Odsłona serwisu ujrzała światło dzienne 14 marca 2022 roku. Właściciele platformy zapowiadają stałe prace w kontekście jego optymalizacji. Agencja Artegence odpowiadała za działania w obszarze UX/UI designu oraz wdrożenie technologiczne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]