Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Papaya Films London i reżyser Martin Aamund we wspólnej produkcji dla marki piwa Grimbergen

Najnowsza produkcja londyńskiego oddziału Papaya Films, to kampania „World Of Flavours” dla marki Grimbergen, z portfolio grupy Carlsberg.
O autorze
0 min czytania 2022-03-22

Za reżyserię filmu odpowiada Martin Aamund, jeden z najczęściej nagradzanych reżyserów reklamowych na świecie. Zrealizowana w całości w Polsce reklama łączy żywą akcję z zaawansowaną pracą VFX.

W 30-sekundowym spocie widzowie znajdą się złote krajobrazy z innego świata i cyfrowo wykreowane dzikie zwierzęta. Autorem zdjęci do spotu jest Marcel Zyskind. Za postprodukcję odpowiadało czeskie studio UPP. Film będzie emitowany w europejskich stacjach telewizyjnych i Internecie.