Agencja More Bananas przygotowała grę „Archetypy marki”

Dzięki grze „Archetypy marki” odnajdziemy archetyp swojego brandu, korzystając z inspiracji i skojarzeń. To jeden z kluczowych elementów w komunikacji, ponieważ pozwala zachować jej spójność. Co więcej, sprawia, że marka wyróżnia się na tle innych.
O autorze
0 min czytania 2022-03-22

– Budowanie fundamentu strategii marki nigdy nie było przyjemniejsze. Z pomocą gry można stworzyć bazę komunikacji, ale również zadbać o wzmocnienie relacji w zespole. Kluczowe zadanie w marketingu strategicznym można wykonać z przyjaciółmi w luźnej atmosferze,, zamiast organizować kolejny brainstorming –tłumaczy Ania Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas.

Gra została przygotowana w formie pliku PDF do pobrania, wydrukowania i samodzielnego złożenia. Zawiera szczegółową instrukcję postępowania, aby w pełni wykorzystać jej potencjał. Jest już dostępna w sklepie internetowym na stronie morebananas.pl. Cały zysk zostanie przekazany na cel zbiórki prowadzonej przez fundację „Akcja Menstruacja”.

Podziękowania dla współtwórcy gry, Amadeusza Kusibaba.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj