SalesTube wzmacnia kompetencje martech i BI

Do działów Intelligence Division oraz Marketing Platforms dołączyły w ostatnim czasie trzy osoby: martech consultant Michał Pawłowski, econometric specialist Marta Kubicz oraz BI specialist Monika Banaszek.
O autorze
1 min czytania 2022-03-22

Michał Pawłowski w marketingu internetowym działa od ponad 4 lat. Jest certyfikowanym specjalistą DIMAQ Professional, który od ponad roku zbiera doświadczenie w obszarze produktów Google Marketing Platform. Na co dzień w zespole Marketing Platforms pozyskuje i obsługuje klientów bezpośrednich oraz agencyjnych na rynku CEE w kontekście technologii GMP jak i projektów digital consultingowych. Wcześniej, przez ponad 3 lata zajmował się projektami międzynarodowymi w obszarze digital marketingu – zarówno po stronie agencji jak i partnerów technologicznych. Do SalesTube przeszedł z agencji Full Stack Experts, wcześniej był również związany ze spółką Bluerank. Ukończył Carinthia University of Applied Sciences na kierunku International Business Management.

Marta Kubicz swoją przygodę z mediami zaczęła w Mediacomie w 2015. Doświadczenie zdobywała również w TUI pracując z bazą danych SQL i Google Analytics / Big Query oraz w GroupM jako WebAnalytics Specialist. Od 3 lat zajmuje się Marketing Mix Modellingiem, w tym 2,5 roku jako Senior Econometric Analyst w OMD. W SalesTube prowadzi projekty skupione wokół modelowania ekonometrycznego. Ukończyła studia licencjackie i magisterskie z Informatyki i ekonometrii ze specjalizacją w Big Data, podczas których 4 semestry spędziła na trzech uczelniach zagranicznych. W 2021 wzięła udział w edycji programu Google Analytical Gurus.

Monika Banaszek doświadczenie w branży zdobywała pracując m.in. w Marketing Investment Group, TVP czy Netii. Specjalizuje się w analizie danych i business intelligence, pracuje m.in. na narzędziach Power BI oraz Tableau. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Data Science, studia magisterskie MIESI w Szkole Głównej Handlowej oraz Psychologię w Zarządzaniu.

Wzmocnienie struktur ID i Marketing Platforms jest odpowiedzią na rozbudowę portfolio usług i narzędzi martech & BI oferowanych przez SalesTube oraz stale powiększającą się listę polskich i zagranicznych klientów agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj