Obserwujemy systematyczny wzrost zainteresowania rynkiem kapitałowym ze strony inwestorów i spółek. Sprzyja temu rosnący koszt finansowania bankowego. Crowdfunding powinien być jednym z największych beneficjentów tych trendów – mówi Łukasz Wójcik, partner zarządzający TAILORS Group. – Rynek crowdfundingu dojrzewa, dlatego uznaliśmy, że to doskonały moment na strategiczne partnerstwo ze StockAmbit. Rzetelna i przemyślana komunikacja emitentów z długoterminowym horyzontem, będzie odgrywać coraz ważniejszą rolę w procesach pozyskiwania kapitału – dodaje.
Finansowanie poprzez crowdfunding udziałowy stanie się jeszcze bardziej atrakcyjne ze względu na planowane zwiększenie limitu kwoty możliwej do pozyskania od inwestorów do równowartości 5 mln euro. Jednocześnie wymóg posiadania licencji KNF przez podmioty prowadzące platformy crowdfundingowe przyczyni się do tego, że rynek stanie się bardziej transparenty.
Zobacz również
StockAmbit działa od czerwca 2021 r. i koncentruje się na kampaniach crowdfundingowych spółek technologicznych.
Zależy nam, aby łączyć ciekawe projekty, w szczególności technologiczne, ze społecznością inwestorów zainteresowanych inwestycjami kapitałowymi. Naszym wyróżnikiem jest staranna selekcja emitentów, wsparcie w opracowaniu strategii biznesowej i technologicznej oraz nastawienie na długoterminową współpracę. Jednym z elementów budowy trwałych relacji spółek z inwestorami będzie rozbudowana komunikacja. W tym zakresie chcemy wykorzystać doświadczenie TAILORS Group – mówi Radosław Jeziorski, prezes StockAmbit.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]