Awanse i nowe stanowisko w agencji Gameset

Michał Kisiel, Arkadiusz Kucia, Michał Znajewski, Karolina Szymczak i Krystian Szczepaniak awansowali w pierwszym kwartale 2022 roku w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). W ramach transferu wewnętrznego nowe stanowisko objął Bartosz Semegin. Do agencji dołączył też Krystian Czuba.
O autorze
1 min czytania 2022-03-24

W lutym senior talent managerem w Gamesecie został Michał Kisiel, który jest związany z agencją od kwietnia 2020 roku. Do zakresu jego obowiązków należy m.in. współpraca z youtuberami zrzeszonymi w sieci partnerskiej agencji (m.in. Dealereq, Tritsus i Ziemniak) oraz influencerami z innych platform (m.in. Brunecia czy Lempiank).

W dziale zajmującym się współpracą z twórcami promocję otrzymał również Arkadiusz Kucia, który rozpoczął pracę w Gamesecie w kwietniu 2021 roku jako junior talent manager. Obecnie jako talent manager odpowiada m.in. za rozwój oferty współpracy ze streamerami z platformy Twitch.

Na stanowisko senior sales managera – games marketing awansował Michał Znajewski, związany z grupą LTTM od 2019 roku. Aktualnie jest odpowiedzialny za rozwój oferty skierowanej do klientów z branży gamedev.

Stanowisko senior project managerki objęła Karolina Szymczak, która dołączyła do zespołu w lutym 2021 roku. Zarządzała m.in. projektem Warka Planet of Gamers, który otrzymał Srebro i Wyróżnienie w zeszłorocznym konkursie IAB MIXX Awards. Nadzoruje też działania gamingowe marki Philips w Polsce, Czechach, na Słowacji i we Francji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na stanowisko project managera awansował Krystian Szczepaniak. Wśród marek, które obsługiwał wcześniej, były m.in. NVIDIA oraz Acer. Teraz portfolio obsługiwanych przez niego klientów zostało poszerzone m.in. o firmę ERBUD, która rozpoczęła współpracę z Gamesetem w zeszłym roku. Kampania „Walka o Koszyki” otrzymała Srebro i Brąz podczas IAB MIXX Awards 2021 oraz dwa Złote Spinacze.

W ramach transferu wewnętrznego z działu agencyjnego do zespołu Sales&Strategy przeszedł Bartosz Semegin, który objął nowo utworzone stanowisko partnership managera. Odpowiada za utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami w gamingu i esporcie pod kątem kreowania koncepcji kampanii dla klientów agencji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do agencji dołączył również Krystian Czuba, który objął stanowisko junior sales managera. Do zakresu jego obowiązków należy m.in. pozyskiwanie nowych klientów, a także tworzenie ofert sprzedażowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się