HejtPark – Przejdźmy na TY jest flagowym formatem Kanału Sportowego, w którym prowadzący wraz z gościem odbierają telefony od widzów i odpowiadają na ich pytania, również te niewygodne. HejtPark szybko zyskał dużą popularność, co potwierdzają wyniki wyświetleń.
Podczas pierwszego roku współpracy z marką Tyskie wyemitowano 162 odcinki programu. Gośćmi Krzysztofa Stanowskiego i innych prowadzących byli m.in.: Marcin Gortat, Kuba Wojewódzki, Zbigniew Boniek, Michał Wiśniewski i Joanna Jędrzejczyk. Wszystkie odcinki łącznie zostały obejrzane 70 milionów razy, a średnia liczba wyświetleń każdego z nich to ponad 400 tysięcy.
Zobacz również
Współpraca obejmuje również inne formaty: HejtPark „pomeczowy”, specjalne wydania wyjazdowe – wspólną, z marką Tyskie, realizację programu z pubu w Tychach czy ogranie najważniejszych wydarzeń z życia reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Umowa została przedłużona o kolejny rok i obejmuje wspólne formaty wideo i działania ambasadorskie oraz m.in. wyjazdowe odcinki HejtParku.
Przejście na Ty z Kanałem Sportowym przyniosło nam wiele satysfakcji. Idea programów świetnie wpisała się w platformę kreatywną marki. Wymiana opinii i łączenie kibiców z ich idolami daje wymierne korzyści w umacnianiu pozycjonowania marki w świadomości konsumentów. Dobrze działa wykraczanie poza tematy sportowe w lekkiej i przyjaznej formie. Kanał Sportowy odgrywa też ogromną rolę w sukcesie strategii sportowej marki Tyskie. Jesteśmy pewni, że kolejny rok przyniesie nam nowe inicjatywy – komentuje Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Współpraca Tyskiego Kompanii Piwowarskiej z Kanałem Sportowym jest realizacją strategii komunikacji marki związanej ze sportem i najważniejszymi dla kibiców wydarzeniami oraz platformą Przejdźmy na TY. W 2021 roku ukazał się spot reklamowy Tyskiego z udziałem Mateusza Borka, Karola Bieleckiego i polskich kibiców. W ten sposób marka podkreśliła, jak ważną rolę w łączeniu Polaków ponad podziałami pełni wspólne kibicowanie. Tyskie towarzyszyło kibicom także podczas meczów reprezentacji Polski w siatkówce i piłce nożnej. Za te działania marka została wyróżniona nagrodą Stowarzyszenia Sport Biznes Polska w kategorii „Kampania marketingowa 2021”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Założony przez dziennikarzy: Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego Kanał Sportowy oficjalnie wystartował w marcu 2020 roku. W 2021 Kanał Sportowy subskrybowało 423 tysiąceużytkowników. Podczas 12 miesięcy współpracy z marką Tyskie, liczba uległa podwojeniu i aktualnie wynosi 817 tysięcy subskrybentów.
Za obecność marki Tyskie w Kanale Sportowym i działania komunikacyjne odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda.