Twórczość Brodki oscyluje wokół wielu stylów, narzędzi i środków wyrazu, dzięki czemu nie daje się jednoznacznie sklasyfikować. Oprócz wielu nagród muzycznych ma na swoim koncie również nagrody filmowe – Berlin Music Video Award za teledysk do „Game Change” oraz Fryderyka za teledysk do utworu „Annuszka” Krzysztofa Zalewskiego, które reżyserowała razem z Przemkiem Dzienisem. Oprócz teledysków do swoich utworów „Hey Man”, „Up in the hill” czy „Santa Muerte”. Monika Brodka ma w swoim portfolio również reżyserię reklam. W ramach kampanii marek Dell i Intel, wcieliła się w rolę dyrektorki kreatywnej, scenarzystki i reżyserki kampanii konkursu XPS Revolt. Kreatywnie współpracowała również m.in. z marką Reserved i Ballantine’s.
Wszyscy wiemy, że Brodka już dawno wyszła poza twórczość muzyczną. Dlatego dołączenie Moniki do grona reżyserów i reżyserek reprezentowanych przez Papaya Roster to właściwie przypieczętowanie jej drogi w kierunku twórczości audiowizualnej. Mało jest tak odważnych i otwartych na eksperymenty artystek w Polsce jak Brodka. Jestem pewien, że jej multidyspinarność, innowacyjność i płynność poruszania się w świecie cyfrowych inspiracji odpowie bezbłędnie na potrzeby naszych klientów – mówi Staszek Chyla-Smyk, head of Papaya Roster.
Zobacz również
Papaya Roster reprezentuje kilkadziesiąt twórców i twórczyń w Polsce oraz za granicą. W pozostałym zakresie Artystka nadal współpracuje z Kayax Management.