Self Care to pierwsza z propozycji cyklicznych spotkań, organizowanych w galeriach handlowych marki Klif. W specjalnie do tego celu zaaranżowanej przestrzeni na terenie centrum, począwszy od 6 kwietnia, odbywać się będą kameralne spotkania, poświęcone tematyce ważnej dla klientów, zarówno kobiet, mężczyzn, seniorów, młodzieży, rodziców, miłośników mody czy stylistów z aspiracjami.
Galerie stawiają przede wszystkim na wartość merytoryczną spotkań, dlatego do prelekcji, wykładów i prowadzenia warsztatów zapraszani będą eksperci w dziedzinie, której poświęcone zostanie konkretne spotkanie. Podczas warsztatów, będących uzupełnieniem spotkania, uczestnicy będą mogli pozyskać przydatne umiejętności.
Zobacz również
Kameralny charakter wydarzeń i ograniczona pula wejściówek sprawi, że oprócz prelekcji autorytetów, znajdzie się też miejsce na dyskusję i wymianę doświadczeń. Szczególnie, że każde spotkanie połączone będzie z poczęstunkiem, w czasie którego możliwa będzie wymiana kontaktów i nawiązanie relacji – także biznesowych. Dodatkowo przewidziano losowanie nagród.
Nowe doświadczenie co miesiąc
Pierwsze spotkanie inaugurujące projekt odbędzie się 6 kwietnia w Domu Mody Klif w Warszawie, a w Galerii Klif w Gdyni 22 kwietnia. Cykl spotkań zapowiada się niezwykle interesująco. Pierwsze wydarzenie pod hasłem Self Care, poprowadzi dziennikarka Odeta Moro, a warsztaty – psycholog Aleksandra Flakiewicz-Kwapisz, która opowie dlaczego warto być dla siebie dobrym i jak to robić mądrze. W kolejnych miesiącach planowane są spotkania dla rodziców i dla pasjonatów sztuki kulinarnej. By zachować kameralny i przede wszystkim ekskluzywny charakter wydarzeń, na każde z nich obowiązuje limit do 50 osób, a zapisy odbywają się przez partnerów i specjalne zaproszenia.
Spotkania z najemcami
K2 Spotkania na szczycie to kolejny ukłon Domu Mody Klif i Galerii Klif w stronę klientów. Marka pokazuje, że ważne są dla niej relacje z lokalną społecznością, działania powodujące jego integrację oraz działania edukacyjne (równolegle w obu galeriach prowadzone są działania w ramach akcji Nie bądź plastik!, które mają na celu edukowanie klientów w temacie nadmiernego zużycia plastiku oraz działania na rzecz poprawy życia lokalnych społeczności – domów dziecka, domów opieki i szkół). Marka dba także o dobre relacje ze swoimi partnerami biznesowymi, wobec czego cykl wspomnianych wydarzeń to także wsparcie marketingowe dla najemców obu galerii, którzy w czasie poszczególnych spotkań będą mieli możliwość zaprezentowania adekwatnych tematycznie ofert sklepów i punktów gastronomicznych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Partnerami pierwszego K2 Spotkania na szczycie będą Elite Club Poland i Era Nowych Kobiet.
Słuchaj podcastu NowyMarketing