STS od 2019 roku prowadzi działania marketingowe w ramach platformy „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Komunikuje ona, że każdy kibic jest gotowy odkryć swój potencjał i wykorzystać wiedzę oraz pasję do sportu, aby poprawnie obstawić wynik i wygrać. W najnowszej odsłonie kampanii marka zmienia narrację. Zapraszając do współpracy ambasadorów – przedstawicieli różnych profesji – pokazuje, że gotowość ma różne wymiary, ale wiara w nią i w swój potencjał prowadzi do tego samego – do wygranej.
Do akcji zostało zaproszonych kilku bohaterów. W pierwszej kolejności STS przedstawi historie Remigiusza „reZigiusza” Wierzgonia – jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów – oraz Aleksandry Mirosław – mistrzyni świata i Europy we wspinaczce na czas, a także rekordzistki świata w tej konkurencji. Z opowieściami ambasadorów w formie spotów można zapoznać się na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u. Ich sylwetki zostaną także wykorzystane w działaniach display.
Zobacz również
W najnowszej kampanii postawiliśmy na spoty o charakterze testymonialowym, dzięki którym przedstawiamy odbiorcom świadectwa bohaterów. Każdy z nich zabiera nas do swojego świata i dzieli się drogą do sukcesu, która zaczęła się od tego, że byli gotowi. Te opowieści stanowią namacalny dowód, że gotowość może przybrać różne stany, ale cel zawsze jest ten sam: wygrana. To z kolei pomaga przełamywać bariery związane z obstawianiem zakładów – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.
Każdy spot został stworzony w innej stylistyce, dopasowanej do ambasadora. Aleksandra Mirosław zabiera odbiorcę na ściankę wspinaczkową i opowiada o tym, że zawsze wiedziała, że będzie mistrzynią i mimo przeciwności dążyła do celu, który zrealizowała. Z kolei „reZigiusz” urodził się gotowy. Zawsze wierzył w siebie i dostrzegał pojawiające się wyzwania, które zamieniał na kolejne zwycięstwa. W spocie zabiera nas do świata rozszerzonej rzeczywistości.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
STS od lat jest największym bukmacherem w Polsce. Wyniki świadczą o naszych wyjątkowych przewagach konkurencyjnych. Stale inwestujemy w rozwój technologii i realizację naszej strategii „mobile-first”. Nieustannie wzmacniamy naszą pozycję, koncentrując się na autorskich i nowoczesnych rozwiązaniach oraz rozbudowie oferty i udostępnianiu kolejnych innowacyjnych funkcjonalności dla klientów. Niezmiennie też od lat wyznaczamy trendy w komunikacji marketingowej branży bukmacherskiej, co wymiernie przekłada się zarówno na wzrost obrotów, jak i liczbę klientów – dodaje Paweł Rabantek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania startuje 6 kwietnia. Komunikacja obejmuje działania w digitalu i mediach społecznościowych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, natomiast spoty zostały zrealizowane przez Szut Szut Studio, a ich reżyserami są Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski.
Muzykę do wszystkich spotów kampanii skomponował Janusz Walczuk, który jako ambasador marki pojawi się w kolejnej części kampanii. Jego historię o gotowości będzie można poznać 13 kwietnia.