Nowy układ pozwoli na połączenie doświadczenia z zakresu komunikacji korporacyjnej wraz z szeroką ekspertyzą w obszarze brand PR oraz influencer marketingu, co będzie stanowiło dodatkową korzyść dla obecnych i przyszłych klientów agencji.
Michał Olbrychowski, head of Cohn & Wolfe, obejmuje stanowisko managing director, Ogilvy PR Polska i razem z Izabelą Wejcht, head of corporate communications oraz Katarzyną Walewską-Napiórkowską, head of brand PR & influence będzie odpowiadać za dalszy rozwój firmy.
Zobacz również
Bardzo się cieszę, że udało się doprowadzić do połączenia, na którym zyskują wszyscy – oba zespoły, które będą mogły wspierać się wiedzą i korzystać ze wspólnego doświadczenia oraz efektu skali, klienci, którzy mają teraz dostęp do szerszego portfela usług oraz sieć Ogilvy, która zyskała silnego partnera w Polsce – powiedział Michał Olbrychowski, managing director, Ogilvy PR Polska.
PR & Influence to znaczący i dynamicznie rozwijający się filar współczesnej komunikacji marketingowej. Cieszymy się, że nasze kompetencje w tym obszarze wzmacniają się i że Ogilvy PR będzie wspierać Klientów zarówno w PR brandowym, jak i korporacyjnym – komentuje Agnieszka Wasilewska, CEO Ogilvy Polska.
Ogilvy PR ma silną sieć w regionie EMEA, a to połączenie daje nam możliwość dalszego rozwoju naszej oferty w Polsce. Jesteśmy bardzo podekscytowani zmianami, które dadzą nam jeszcze więcej możliwości współpracy z markami na polskim rynku – mówi Joanna Oosthuizen, CEO Public Relations, Ogilvy EMEA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ogilvy PR Polska jest członkiem globalnej rodziny Ogilvy z silnym wsparciem w dostępie do globalnych klientów, unikatowego know-how i zasobów agencji. Dzięki połączeniu Ogilvy PR Polska wzmocniła swoje możliwości operacyjne, co znacznie zwiększa jej potencjał rozwojowy i stawia ją w gronie kluczowych agencji PR w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zarówno agencja Cohn & Wolfe, jak i Ogilvy należą do koncernu WPP.