Kotlin Premium zmienia jedzenie na lepszĘ w najnowszej kampanii

Ruszyła kampania reklamowa ketchupu Kotlin Premium, produkowanego przez Maspex. W najnowszej kampanii marka przekonuje, że dodatek ketchupu Premium w 100% z naturalnych składników wzbogaci smak każdej potrawy.
O autorze
0 min czytania 2022-04-07

W myśl platformy „Kotlin zmienia jedzenie na lepsze” możemy zaobserwować, że oprócz smaku potraw zmienia się język bohaterów spotów reklamowych na język bardziej „premium”, z charakterystycznym akcentowaniem „Ę” w reakcji na jeszcze lepszy smak ulubionych potraw. Spot kampanijny będzie emitowany w telewizji, social mediach (Facebook, Instagram), VOD oraz YouTube. Towarzyszą mu 3 kreacje digitalowe emitowane jako prerolle na Youtube.

Kreację przygotowała agencja Feeders, za zakup mediów odpowiada Starcom.

Spoty reklamowe wyreżyserował Daniel Jaroszek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj