Osoby walczące z chorobą nowotworową są niejako zawieszone między światami. Focus Nation w oparciu o ten insight opracowało koncepcję komunikacyjną. W ramach koncepcji kreatywnej osadzonej w kosmicznej narracji Fundacji Rakiety chcieliśmy pokazać osobę sparaliżowaną strachem i walką z chorobą. Osobę, która jest zawieszona między dwoma światami. Choroba paraliżuje jej działanie i sprawia, że nawet proste codzienne zadania są dla niej wyzwaniem.
Koncept został wyrażony hasłem „Houston mamy procent … do zebrania”, co w bezpośredni sposób nawiązuje do celu kampanii. Hasło odnosiło się również do popularnego w popkulturze zwrotu „Houston mamy problem” i lądowania, które również jest istotnym elementem naszej historii.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Tak powstał film oraz KV do działań w offline i online.