Kolejnej edycja DIMAQ Voice Online już 26 kwietnia

O autorze
2 min czytania 2022-04-20

Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, a ich tematami będą: reklama in game, e-commerce, kampanie reklamowe w środowisku META. Wystąpią: Karolina Diakowska (managing director w GAM3RS X), Jakub Kozłowski (performance marketing coordinator w WE!RE FANTASY), Kamila Dróżka (country manager Polska & CEE w Criteo), Rafał Sobierajski (team leader, Business Factory Polska). DIMAQ Voice Online odbędzie się 26 kwietnia, w godzinach 15.00 – 16.40, na platformie LiveWebinar.

Prelekcja I, godz. 15:05
„Metaverse czy in game – co wybrać?”
Karolina Diakowska, managing director w GAM3RS X
Jakub Kozłowski, performance marketing coordinator w WE!RE FANTASY

W prezentacji eksperci przybliżą różnice między reklamą in game, wykorzystaniem platformy Roblox oraz możliwościami metaverse. Pokażą dlaczego warto wykorzystywać takie narzędzia z punktu widzenia marketingowca i co one dają community.

Prelekcja II, godz. 15:35
„E-commerce w 2022: trendy konsumenckie i przyszłość”
Kamila Dróżka, country manager Polska & CEE w Criteo

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ciągu ostatnich kilku lat wielu z nas przystosowało się do zmieniającej się rzeczywistości. Zmieniliśmy pracę, mieszkanie lub w jakiś inny sposób zmieniliśmy swoje życie. Często w tych zmianach dużą rolę odgrywał internet, który dla coraz większej liczby konsumentów stał się pierwszym miejscem dla zaspokajania ich potrzeb zakupowych.

Aby zrozumieć, jak bardzo zmieniły się zachowania i preferencje konsumentów, w Criteo przeanalizowaliśmy wyniki ankiet przeprowadzonych dla nas wśród ponad 17 000 respondentów na całym świecie, a także dane sygnałów zakupowych naszych 22 000 reklamodawców. W tej prezentacji przedstawione zostaną główne trendy, które zaobserwowaliśmy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z tej prezentacji dowiesz się:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Czy omnichannel to przyszłość?
  • Jak wygląda powrót do życia towarzyskiego i podróżowania po zniesieniu obostrzeń?
  • Jak wykorzystać wzrost popularności video w własnych działaniach?
  • Jaką rolę na ścieżce konsumenta pełni otwarty internet?

Prelekcja III, godz. 16:05
„Jak skalować sprzedaż na Facebooku i Instagramie? Sprawdzone rozwiązania i strategie.”
Rafał Sobierajski, team leader, Business Factory Polska

Podczas prezentacji poznasz najczęściej spotykane „blockery” w skutecznym prowadzeniu kampanii reklamowych w środowisku META (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp) i sposoby ich rozwiązywania, w tym – za pomocą narzędzia ROI Hunter.

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • Jak tworzyć skuteczne reklamy w środowisku META?
  • Jakie są przyczyny nieefektywnego skalowania sprzedaży na Facebooku?
  • Jak wyciągać wnioski z własnych danych dot. sprzedaży?
  • Jak poprawić skalowanie sprzedaży za pomocą ROI Hunter?

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest tu.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Patronat medialny na wydarzeniem objęli: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki
Partner technologiczny: LiveWebinar