Oferowane warzywa są cegiełkami za pomoc potrzebującym dzieciom, podopiecznym AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Organizator nie wyklucza jednak zastąpienia ich w przyszłości prawdziwymi produktami – jeśli nie w ramach własnej działalności, to w formie wsparcia wejścia na rynek pierwszego prawdziwego wirtualnego warzywniaka.
Celem inicjatywy jest promocja zdrowego odżywiania i pomoc w edukacji dzieci.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Strategicznie, wirtualny warzywniak ma służyć przetestowaniu nowego produktu z kategorii płatności online – Przelewów Espago. Przekazać drobny datek na rzecz potrzebujących dzieci można na stronie warzywko.espago.com.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1