Żabson i Internaziomale w kampanii Zalando „Daj się zauważyć”

Koncept „Daj się zauważyć” bazuje na zrodzonym z indywidualizmu, kreatywności i talentu dziedzictwie mody streetwear. Jedną z gwiazd kampanii został polski raper Żabson.
O autorze
1 min czytania 2022-05-04

Stworzona w stylistyce dokumentu reklama telewizyjna oraz zdjęcia zrealizowane w ramach kampanii, przedstawiają kluczowe postaci z europejskiej sceny streetwear: polskiego rapera Żabsona, niemiecko-hiszpańskiego aktora i wokalistę Arona Pipera, włoską piosenkarkę Yendry, pochodzącego z Francji muzyka o pseudonimie Chilla i podbijającą media społecznościowe grupę taneczną Let It Happen. Każde z nich wnosi do kampanii dawkę unikatowego stylu i swoją interpretację mody ulicznej – wszystko to odzwierciedla różnorodną i barwną naturę społeczności streetwear w Europie. 

Sednem kampanii Daj się zauważyć jest ukazanie różnorodnego wymiaru streetwearu. Indywidualny styl występujących w niej talentów udowadnia, że moda uliczna na całym kontynencie może prezentować się zupełnie inaczej. W Zalando wierzymy, że nasz szeroki asortyment daje ludziom szansę na eksperymentowanie i wyrażanie siebie. Ta kampania ma to podkreślać i wyzwolić poczucie wpływu, jaki każde z nas ma na kulturę streetwearu – mówi Marius Brintrup, head of buying men shoes and accessories w Zalando.

Od 1 maja w całej Polsce pojawiły się materiały outdoorowe przedstawiające zdjęcia autorstwa fotografa Bartka Wieczorka. Sesja została zrealizowana w charakterystycznych punktach na mapie Warszawy, dzięki czemu udało się oddać wyjątkowość miasta i tym samym zaprezentować na jego tle dostępne na platformie rzeczy z sekcji streetwear.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co również istotne, Zalando nadal będzie relacjonować nowości ze świata społeczności streetwear na łamach cyfrowego magazynu Zalando Street. W każdym numerze zaproszeni goście dzielą się osobistymi historiami związanymi z byciem częścią kultury streetwear.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Najnowszy numer skupia się na scenie muzycznej w Holandii. Przedstawia wschodzącą gwiazdę muzyki, pochodzącą z Amsterdamu artystkę RIMON i bada bogatą różnorodność kulturową, która inspiruje kolejne pokolenie producentów, DJ-ów i artystów.