Stworzona w stylistyce dokumentu reklama telewizyjna oraz zdjęcia zrealizowane w ramach kampanii, przedstawiają kluczowe postaci z europejskiej sceny streetwear: polskiego rapera Żabsona, niemiecko-hiszpańskiego aktora i wokalistę Arona Pipera, włoską piosenkarkę Yendry, pochodzącego z Francji muzyka o pseudonimie Chilla i podbijającą media społecznościowe grupę taneczną Let It Happen. Każde z nich wnosi do kampanii dawkę unikatowego stylu i swoją interpretację mody ulicznej – wszystko to odzwierciedla różnorodną i barwną naturę społeczności streetwear w Europie.
Sednem kampanii Daj się zauważyć jest ukazanie różnorodnego wymiaru streetwearu. Indywidualny styl występujących w niej talentów udowadnia, że moda uliczna na całym kontynencie może prezentować się zupełnie inaczej. W Zalando wierzymy, że nasz szeroki asortyment daje ludziom szansę na eksperymentowanie i wyrażanie siebie. Ta kampania ma to podkreślać i wyzwolić poczucie wpływu, jaki każde z nas ma na kulturę streetwearu – mówi Marius Brintrup, head of buying men shoes and accessories w Zalando.
Zobacz również
Od 1 maja w całej Polsce pojawiły się materiały outdoorowe przedstawiające zdjęcia autorstwa fotografa Bartka Wieczorka. Sesja została zrealizowana w charakterystycznych punktach na mapie Warszawy, dzięki czemu udało się oddać wyjątkowość miasta i tym samym zaprezentować na jego tle dostępne na platformie rzeczy z sekcji streetwear.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co również istotne, Zalando nadal będzie relacjonować nowości ze świata społeczności streetwear na łamach cyfrowego magazynu Zalando Street. W każdym numerze zaproszeni goście dzielą się osobistymi historiami związanymi z byciem częścią kultury streetwear.
Najnowszy numer skupia się na scenie muzycznej w Holandii. Przedstawia wschodzącą gwiazdę muzyki, pochodzącą z Amsterdamu artystkę RIMON i bada bogatą różnorodność kulturową, która inspiruje kolejne pokolenie producentów, DJ-ów i artystów.