Platforma Huawei Ads zintegrowana z europejskim ekosystemem reklamowym

O autorze
1 min czytania 2022-05-05

Huawei Ads, zautomatyzowana platforma umożliwiająca realizację kampanii reklamowych w internecie, dołącza do europejskiego systemu reklamowego zatwierdzonego przez IAB Europe. Huawei Ads staje się pierwszą platformą reklamową z Chin, która świadczy usługi reklamowe typu programmatic na rynkach poza Chinami. 

Huawei Ads spełniło wszystkie wymogi dotyczące prywatności i bezpieczeństwa oraz przeszło kontrolę zgodności IAB. Dzięki temu reklamodawcy w Huawei Ads zyskują możliwość tworzenia spersonalizowanych rekomendacji za pośrednictwem serwisów mobilnych Huawei, takich jak Przeglądarka czy Asystent. Dodatkowo, wydawcy mogą uzyskać większe korzyści z monetyzacji, przy zachowaniu zgodności z przepisami o udostępnianiu danych, a konsumenci mają gwarancję ochrony swojej prywatności, co potwierdza wpis platformy na listę CMP oraz jej integracja z europejskim systemem reklamowym.

IAB Europe, czyli Interactive Advertising Bureau Europe, jest europejskim stowarzyszeniem działającym na rzecz ekosystemu marketingu cyfrowego i reklamy, którego celem jest tworzenie ram, standardów i programów branżowych. 

Huawei Ads rozwija swoją działalność na całym świecie od stycznia 2020 roku, oferując usługi reklamowe w ponad 170 krajach i regionach. Według danych z grudnia 2021 roku Huawei Ads zostało zintegrowane z ponad 36 000 aplikacjami na całym świecie, w tym z aplikacjami polskimi.   

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o Huawei Ads można znaleźć tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing