Kampania Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę „Pysznie i zdrowo” składa się z 5 nowych cykli, w nowej odświeżonej formule ruszyła w maju. Inspiruje kulinarnie, zachęca do gotowania z produktów, które mamy pod ręką, aby przy niewielkim wysiłku było pysznie, smacznie i zdrowo.
W ramach kampanii powstały materiały video, kampania w social mediach, kampania banerowa, dodatkowe aktywacje oraz współpraca z Influencerami, a sercem działań reklamowych będzie serwis maslankamragowska.pl.
Zobacz również
Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One), za produkcję materiałów video dom produkcyjny Neverest Warsaw.
Change Serviceplan i Media Republic współpracują z Mlekpolem już trzeci rok a portfolio współpracy obejmuje już 3 produkty – serki Łaciate, Śmietany Łaciate i Maślanka Mrągowska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]