W spocie pt. By w końcu móc powiedzieć „Uff…” poznajemy historię pary, która samodzielnie remontuje mieszkanie. Ich przygody to seria wpadek i niewypałów, które zwykle towarzyszą amatorom remontów. Wszystko zmienia się jednak, gdy przyjdzie czas na zamówienie i montaż drzwi PORTA. Jest to właśnie moment, w którym bohaterowie kończą remontowe zmagania i doświadczają efektu „Uff…”, czyli wytchnienia po zakończonych pracach.
Film jest już dostępny na YouTube PORTA. Ponadto przez kilka najbliższych tygodni będzie pojawiał się w formie kampanii płatnych.
Zobacz również
Spot to tylko jeden z elementów kampanii „Uff…” zaplanowanej na cały rok. Jej pierwszą odsłoną był konkurs „Remontowe historie”, który zakończył się kilka dni temu. Już wkrótce PORTA przedstawi także kolejne etapy swojej kampanii, a w niej wiele pouczających materiałów dla wszystkich amatorów remontów.
Za realizację i scenariusz filmu odpowiada agencja Dziadek do orzechów. Produkcją zajęło się studio filmowe OTO Film, a całość wyreżyserował Michał Korzewski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]