Swarovski z kampanią z okazji Dnia Matki

Marka Swarovski świętuje Dzień Matki ze specjalną kampanią w social mediach „Kocham Cię, mamo”, w której oddaje hołd matczynej mądrości, a także celebruje różnorodność i inkluzywność.
O autorze
0 min czytania 2022-05-12

Pod koniec maja obchodzimy Dzień Matki. Z tej okazji marka Swarovski ruszyła z kampanią „Kocham Cię, mamo” oraz przygotowała specjalną, wielowymiarową i unikatową ofertę produktów. Głównym celem kampanii jest zbudowanie świadomości w grupie docelowej.

Kampania prowadzona jest w social mediach, a wykorzystane platformy to YouTube (video 15” i 6”), Facebook, Instagram oraz TikTok. Dodatkowo w kampanii zostały wykorzystane standardowe bannery w sieci Adrino oraz w zakupie programatycznym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania wystartowała  9 maja i potrwa do Dnia Matki, czyli do 26 maja włącznie.

Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się