Rozwiązanie jest już dostępne dla wszystkich użytkowników smartfonów Huawei. W celu skorzystania z usług iTaxi należy otworzyć na swoim telefonie Mapy Petal i wpisać swój adres docelowy. Kolejnym krokiem jest zamówienie przejazdu w sekcji „Taxi” poprzez wybranie ikonki iTaxi. Następnie użytkownik zostanie przekierowany do aplikacji przewoźnika (lub do strony umożliwiającej jej pobranie). Dzięki wprowadzonemu rozwiązaniu, klienci Huawei z całej Polski będą mogli szybciej i wygodniej zamówić taksówkę.
Integracja aplikacji iTaxi z Mapami Petal przebiegła bardzo szybko i sprawnie. W zaledwie 3 miesiące doszliśmy od pomysłu do wdrożenia. Dzięki tej współpracy użytkownicy Map Petal mają możliwość wyboru naszej taksówki jako środka transportu dla wyszukanej przez siebie trasy. Chcieliśmy, aby rozwiązanie było jak najprostsze z punktu widzenia użytkownika, dlatego skupiliśmy się na zminimalizowaniu liczby kliknięć potrzebnych do złożenia zamówienia w naszym systemie. Przy tak postawionym celu wybór technologii był oczywisty: do połączenia obu aplikacji zastosowaliśmy metodę App Linking (czyli głębokie linkowanie), która stanowi duże ułatwienie dla użytkownika. W momencie zamawiania taksówki klient jest przekierowywany do naszej aplikacji z już uzupełnionymi danymi adresowymi. Teraz wystarczy tylko wybrać interesującą nas klasę pojazdu i czekać na kierowcę – mówi Gaweł Boguta, CTO iTaxi.pl S.A.
Zobacz również
Integracja usług iTaxi z Mapami Petal jest rozwinięciem dotychczasowej współpracy dwóch firm, dzięki której Aplikację Pasażera iTaxi można monitorować chociażby na zegarkach z serii Huawei Watch 3.
Mapy Petal dostępne są na smartfonach Huawei. Stanowią one część ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi jak AppGallery, Wyszukiwarka Petal, Przeglądarka Huawei, Huawei Asystent czy Chmura.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]