– Hasło kampanii ubezpieczyciela z Grupy LUX MED to „Odetchnij – Zadbamy o Ciebie”. W kreacjach pokazaliśmy sytuacje, które mogą spotkać każdego z nas. Mowa tutaj o konieczności leczenia w szpitalu w związku z nagłym i nieprzewidzianym pogorszeniem stanu zdrowia, ale też planowaną operacją czy porodem. Pokazujemy unikalne benefity Ubezpieczenia Szpitalnego LUX MED – Pełna Opieka – dostęp do kompleksowego leczenia w komfortowych szpitalach oraz kompleksową opiekę i koordynację leczenia, dzięki którym pobyt w szpitalu nie musi być stresujący – powiedział Paweł Masiukiewicz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Grupy LUX MED.
Kampania wystartowała w kwietniu i potrwa do końca czerwca. Jest realizowana na platformach VOD, w radio, mediach społecznościowych oraz w sieci Google.
Zobacz również
Spoty reklamowe dostępne są na kanale Grupy LUX MED na YouTube.pl.
Strategię i kreację przygotowała Agencja OS3, planowanie i zakup mediów: Agencja Lato, spoty reklamowe wyreżyserował Kuba Bujas, produkcja spotów: Lemon, działania PR: 38 Content Communication.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]