LUX MED Ubezpieczenia rusza z kampanią reklamową nowej oferty i… zachęca, żeby odetchnąć

LUX MED Ubezpieczenia wprowadził na rynek Ubezpieczenie Szpitalne LUX MED – Pełna Opieka. Nową usługę promuje kampania reklamowa pod hasłem: „Odetchnij – zadbamy o Ciebie”, realizowana obecnie na kanałach VOD, w radio, mediach społecznościowych i Google.
O autorze
1 min czytania 2022-05-16

– Hasło kampanii ubezpieczyciela z Grupy LUX MED  to „Odetchnij – Zadbamy o Ciebie”. W kreacjach pokazaliśmy sytuacje, które mogą spotkać każdego z nas. Mowa tutaj o konieczności leczenia w szpitalu w związku z nagłym i nieprzewidzianym pogorszeniem stanu zdrowia, ale też planowaną operacją czy porodem. Pokazujemy unikalne benefity Ubezpieczenia Szpitalnego LUX MED – Pełna Opieka – dostęp do kompleksowego leczenia w komfortowych szpitalach oraz kompleksową opiekę i koordynację leczenia, dzięki którym pobyt w szpitalu nie musi być stresujący  – powiedział Paweł Masiukiewicz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Grupy LUX MED.

Kampania wystartowała w kwietniu i potrwa do końca czerwca. Jest realizowana na platformach VOD, w radio, mediach społecznościowych oraz w sieci Google.

Spoty reklamowe dostępne są na kanale Grupy LUX MED na YouTube.pl.

Strategię i kreację przygotowała Agencja OS3, planowanie i zakup mediów: Agencja Lato, spoty reklamowe wyreżyserował Kuba Bujas, produkcja spotów: Lemon, działania PR: 38 Content Communication.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj