Michał z branżą reklamową związany jest od 16 lat. Zaczynał w agencji PZL, a w latach 2010 -2018 pracował w Saatchi & Saatchi, w której ostatnie 4 lata zajmował stanowisko deputy creative directora. Teraz przejmie obowiązki Maćka Nowickiego, który rozstaje się z agencją.
Michał Pawłowski ma na koncie ponad 50 wyróżnień i nagród zdobytych w najważniejszych konkursach branżowym takich jak Effie (m.in. Grand Prix), KTR czy Innovation. W Polsce pracował dla takich klientów jak m.in.: IKEA, Microsoft, Alior oraz Polkomtel, a w Singapurze dla Reckitt, P&G, Disney, Abbott i Health Promotion Board. Od 2018 roku zdobywał doświadczenie agencyjne na poziomie globalnym, tworząc kampanie na wszystkie kraje regionu Azji Południowo-Wschodniej, Australii i Chin, jak również lokalne – singapurskie.
Zobacz również
Michał od zawsze stawiał w swojej pracy na bycie w pełni partnerem Klientów, aby maksymalnie wydobywać moc i wyrazistość marek oraz zespołu agencji i umiejętnie kreować oraz ciągle ulepszać customer experience marki, tworząc unikatowe treści i rozwiązania. Doświadczenie Michała zdobyte w globalnych strukturach Publicis Groupe pozwoli nam jeszcze skuteczniej odpowiedzieć na wyzwania rynku, który w ostatnich dwóch latach mierzył się z licznymi zmianami. Obydwoje mocno wierzymy, że w obliczu tych wyzwań rynkowych nasza sieciowa obietnica „Nothing Is Impossible” jest szczególnie w mocy, by napędzać nasze działania. Dlatego cieszę się bardzo, że postanowił wróć do nas, by wspólnie z zespołem wpłynąć na dalszy rozwój siły kreatywności branży – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi
Nikt nie wchodzi dwa razy do tej samej rzeki, bo nie jest to już ten sam człowiek i nie jest to ta sama rzeka. Dlatego ponowne wejście za stery kreacji Saatchi, to przyjemność i przywilej, ale też olbrzymie wyzwanie, na które się bardzo się cieszę. W czasach oferujących nam praktycznie nieskończone możliwości technologiczne w kreacji i komunikacji, credo „Nothing Is Impossible” tylko zyskuje na aktualności i moją ambicją jest pełne dowiedzenie tego. Dzięki połączeniu mojej znajomości agencji oraz doświadczeń zdobytych poza Polską i wizji którą dzielimy z Ewą, Michałem i całym zespołem, wierzę, że Saatchi będzie mogło jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów w niepewnym i gwałtownie zmieniającym się świecie. Saatchi zajmuje specjalne miejsce w moim sercu i chcę zarażać tym uczuciem zarówno Koleżanki i Kolegów, jak i Klientów i Partnerów – powiedział Michał Pawłowski, creative director Saatchi & Saatchi.
Michał będzie pracował nad rozwojem RE:IMAGINE – nowej oferty Saatchi & Saatchi, w ramach której rozwijanych jest wiele usług, między innymi w obszarach customer experience, data driven creativity, creative tech czy content creation. Dzięki doświadczeniu Michała w realizacji kreatywnych projektów na światowym poziomie, agencja jeszcze skuteczniej będzie mogła tworzyć wyraziste omnichannelowe rozwiązania wspierające Klientów w rozwoju oraz umacnianiu pozycji marek, a także osiąganiu celów biznesowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing