Agencja Spacecamp jest odpowiedzialna za szereg działań digitalowych, w tym prowadzenie stron związanych z programem lojalnościowym Mastercard Bezcenne Chwile, kampanię performance’ową, SEO, optymalizację UX/UI oraz CX, content marketing, a także analitykę i raportowanie. Jednocześnie po stronie Spacecamp leży przygotowywanie materiałów mediowych, jak również bieżący konsulting.
Z dużą sympatią obserwujemy rozwój Spacecamp w ostatnich latach, patrząc jak „przemeblowuje” rynek agencyjny. Teraz powierzamy Spacecamp szeroki zakres działań digitalowych w wielowątkowych i często bardzo złożonych technologicznie projektach. Jestem przekonany, że to start bardzo owocnej współpracy, która przełoży się na doświadczenia Klientów i innowacyjne projekty, którymi zaskoczymy rynek – mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w Polskim Oddziale Mastercard.
Zobacz również
To niezwykłe nobilitujące zostać wybranym przez firmę stawiającą na innowacje, jakość i bezpieczeństwo. Nasz zespół doskonale czuje się w projektach łączących świat marki z CX. Liczymy, że z Mastercard uda nam się wspólnie rozwijać program Mastercard Bezcenne Chwile, dostarczając użytkownikom i klientom jak najlepsze doświadczenia – mówi Alicja Miłuńska, chief operating officer w Spacecamp.
Agencja została wybrana do współpracy w wyniku przetargu.
![OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/badanie-ontk-ai-142x0-c-default.jpg)
OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]